I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ett gäng tracktops tröjor till salu! - GRYMMA PRISER!!! GRYMT SKICK!!!

Övrigt - Köp & Sälj

2010-02-23 16:35

Ett gäng tracktops tröjor till salu! - GRYMMA PRISER!!! GRYMT SKICK!!!

Har inga bilder just nu men ger er klockrena beskrivningar istället, vill ni ha bild går det att ordna!

Vi börjar med:

1 st Vinröd Adidas tracktop storlek Medium, den klassiska tröjan med vita ränder längs armarna.
Nypris: 699:-

Mitt pris: 200:-

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

1 st Röd Adidas tracktop storlek Medium. Vinröd nertill och vinröda ränder på ärmarna, Resten av tröjan är i en ljusare nyans av röd.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

1 st Svart Adidas tracktop storlek Medium. Den klassiska tröjan med ränder längs ärmarna, men här är ränderna färgade i Reggae-färgerna. Även ett adidas märke på bröstet i reggae färgerna.

Nypris: 600:-

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

1 st Carhartt tracktop helsvart med en liten carhartt logga på bröstet, även den i en annan nyans utav svart. Storlek Medium även här.

Nypris: 650:-

Mitt pris: 150:-

1 st Carhartt tracktop Mörkbrun med svarta ärmar och en svart liten carhartt logga på bröstet.

Storlek Medium.

Skulle ni vilja köpa två eller flera så får ni givetvis allt till ännu bättre priser.

HÖR AV ER HÄR NEDAN ELLER SKICKA MEDDELANDE OM NI UNDRAR NÅGOT.

2010-02-23 16:41
vars finns dom?
((MAAD))

2010-02-23 16:45
bilder på carhart'arna?

2010-02-23 17:09
Davve_d P24

Kan ta mig varsomhelst i Stockholm annars kan jag skicka dom om du bor någon annanstans.

Bozaii

har ingen kamera för tillfället men jag ordnar bilder till imorgon åt dig!

2010-02-24 01:23
Ephedra2:

Allt finns kvar men det är ett antal personer som är intresserade men om du vill ha allt så är det ditt för 900:-

Nypris på allt hade blivit 3347:- för övrigt!!

Bor du någonstans i Stockholmsområdet?

2010-02-24 10:27
släng upp bilder!

2010-02-24 13:19
bilder vore kanske en bra ide? ELLER?

2010-02-24 21:25
Ja det kommer men jag har fortfarande inte fått tillgång till kamera, ska fixa det imorgon.

2010-02-25 14:32
Har fortfarande inte hookat någon kamera, men har fixat det bästa bilderna jag hittat iallafall och dom duger rätt bra tycker jag iallafall.

Första tröjan:
Länk till Länk till http://www.speedyshare.com/files/21129516/firebirdmaroonl.gif

Andra tröjan:
Samma bild som ovan, men tänk dig att ärmarna är i vinrött istället för vitt, och nederdelen av tröjan är även den i vinrött.

Tredje tröjan:
Länk till Länk till http://www.speedyshare.com/files/21129716/ReggaeJacket.jpg
Enda skillnaden här är att det är ett adidasmärke på bröstet och inte det märket som är på bilden ovan.

Fjärde tröjan: Exakt likadan men svart istället för turkos
Länk till Länk till http://www.speedyshare.com/files/21129584/image_1755.jpg

Femte tröjan: Som ovan fast ärmar i svart och mörkbrunt på resten av tröjan. svart carhartt logga på bröstet.

2010-02-25 18:03
Jag tar gärna den första vinröda tröjan med vita ränder. Bor i Hässelby.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.