I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ett gäng tracktops tröjor till salu! - GRYMMA PRISER!!! GRYMT SKICK!!!

Övrigt - Köp & Sälj

2010-02-23 16:35

Ett gäng tracktops tröjor till salu! - GRYMMA PRISER!!! GRYMT SKICK!!!

Har inga bilder just nu men ger er klockrena beskrivningar istället, vill ni ha bild går det att ordna!

Vi börjar med:

1 st Vinröd Adidas tracktop storlek Medium, den klassiska tröjan med vita ränder längs armarna.
Nypris: 699:-

Mitt pris: 200:-

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

1 st Röd Adidas tracktop storlek Medium. Vinröd nertill och vinröda ränder på ärmarna, Resten av tröjan är i en ljusare nyans av röd.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

1 st Svart Adidas tracktop storlek Medium. Den klassiska tröjan med ränder längs ärmarna, men här är ränderna färgade i Reggae-färgerna. Även ett adidas märke på bröstet i reggae färgerna.

Nypris: 600:-

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

1 st Carhartt tracktop helsvart med en liten carhartt logga på bröstet, även den i en annan nyans utav svart. Storlek Medium även här.

Nypris: 650:-

Mitt pris: 150:-

1 st Carhartt tracktop Mörkbrun med svarta ärmar och en svart liten carhartt logga på bröstet.

Storlek Medium.

Skulle ni vilja köpa två eller flera så får ni givetvis allt till ännu bättre priser.

HÖR AV ER HÄR NEDAN ELLER SKICKA MEDDELANDE OM NI UNDRAR NÅGOT.