I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Säljes] KP3, Waldorf Blofeld, FL Studio 9, Mackie VLZ3 802 mixer

Övrigt - Köp & Sälj

Skivsamlare

2010-01-22 13:02

[Säljes] KP3, Waldorf Blofeld, FL Studio 9, Mackie VLZ3 802 mixer

Tjupp. Dykt upp lite utgifter här hemma så jag måste sälja av lite gear från min setup.

Waldorf Blofeld - 2800kr Alla tillbehör inkl. orginalkartong hänger med, dock inte orginal strömadapter.

Kaoss Pad 3 2400kr, hänger med ett 2GB SD minneskort, orginalkartong och alla tillbehör. Bara några veckor gammal.

Mackie VLZ3 802 mixer 1400kr. Alla tillbehör, kartong osv hänger med.

FL Studio 9 Signature Bundle (nypris 299$) 700kr. Digital kopia som laddas ner på image-lines hemsida. Gratis updates livet ut. Hänger med två sample-cds i priset med som man också tankar från sidan.

Shure M44G skivspelar-nål. 150kr

ADK51 300kr "lowbudget mic", den som är så poppis på musikbörsen. Bara micen säljes, inget shockmount/kartong eller liknande alltså.

Mixern och KP3an kommer med lång Thomann-garanti då de är väldigt nya. Skickar med papper/kvitton. Tror garantin är 3år på Thomann om jag inte missminner mig.

Skicka PM om ni är sugen på något av dessa grejer. Allt finns i Örnsköldsvik men kan skickas, köparen betalar då frakt och betalning sker i förskott till mitt Nordeakonto.

Daniel

Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss