I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Snowboardprylar i bra skick, 2 brädor, 1 par boots och bindningar.

Övrigt - Köp & Sälj

   

2010-01-11 14:01

Snowboardprylar i bra skick, 2 brädor, 1 par boots och bindningar.

Säljer min helt nya salvatore sanchez 151 på grund av att den är alldeles för lång för mig, det var lite impulsköp. Den verkar vara jävligt buttery och skön att jibba med, lätt att pressa på grund av reverse camber eller rocker som det också kallas, detta gör också att den glider bra i puder.

Inköpt för 3500, säljes nu för 2800 eller bud, missa inte detta grymma erbjudande på en helt ny salomon salvatore sanchez 151




Säljer ett par nitro crown tls storlek 40 eller 25 centimeter i väldigt bra skick,endast åkta i tre dagar, säljes på grund av att de är för små. Detta är nitros top-of-the-line damboots med ett helt sjukt hälgrepp, sitter som en kondom på foten, stabila och med lagom flex, passar även bra till killar med små fötter.

Väldigt lätta att snöra tack vare nitros tls-snörningssystem. Bara att dra i snörena.

inköpta för 2400, säljes nu för 1300 eller bud.

sjukt bra erbjudande.





En Nitro mfm minipro 146 i bra skick säljes, skön att hoppa med och jävligt stabil i pisten, men även skön att jibba med. Säljes på grund av att den är lite stor för mig som är så kort (160 cm).

Inköpt för 2800, säljes nu för 1300 eller bud.




Säljer ett par Nitro raiden eris bindningar i bra skick, riktigt fina bindningar, tyvärr drog jag av en av strapsen när jag fastnade med brädan i ett träd, men det sitter givetvis en ny på. Bra konstruktion där man kan ha framstrappen på det "gamla sättet" eller över tån om man gillar det mer.

Dem är dessutom sjukt snygga. vita och guldiga,hittar tyvärr ingen bild på nätet.

Köptes för 2100, säljes nu för 900 eller bud eftersom de inte passar mina nya boots.

Kan givetvis skickas...

Allt finns i stöten uppe i dalarna eftersom jag säsongar där, men kan givetvis skickas.

Peace



Im not left wing, or right wing. Im the middle finger.