I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: Nokia E51, olåst till whoa-pris!

Övrigt - Köp & Sälj

2009-11-19 20:19

Säljes: Nokia E51, olåst till whoa-pris!

Hej whoa! Rippar hela min blocket-annons.

Jag har bytt telefon och därför säljer jag min Nokia E51. Den är cirka ett år gammal och i mycket gott skick, med någon enstaka smårepa.

Som telefon är den väldigt bra. Enligt Nokia ska det räcka för att prata i 4.4 timmar eller upp till 13 dagar. Under användning brukar batteriet klara ett par dagar utan problem, vilket är bättre än de flesta andra smartphones, t ex Apple iPhone.

Det absolut bästa är att den kan köra obegränsat med program samtidigt, grymt smidigt när man t ex går mellan kalender, SMS, och miniräknaren på samma gång utan att stänga ner nåt av programmen.
Antingen kan man surfa på internet med höghastighetsanslutning eller så kan man koppla upp sig över trådlöst internet (WLAN/WiFi), HTML-webbläsare gör att man kan surfa som "vanligt".

Den är riktigt tunn och ligger bra både i handen och i fickan, måtten är 114,8 × 46 × 12 mm.

2-megapixelkamera med 4x digital zoom som tar riktigt bra bilder i dagsljus, men de blir rätt gryniga i mörkret.

Upp till 130 MB användarminne + minneskort på upp till 4 GB (microSD). Det som ingår i "mitt paket" är ett på 2GB.
En av de enklare men geniala funktionerna är en LED-lampa som visar om det finns nya e-postmeddelanden och SMS/MMS och missade samtal

För mer info kan du glida in på Länk till lite specs! och kolla runt lite där.

Priset för den här lilla godingen är 1500 på blocket med 200 kr i whoarabatt = 1300. Den kan bli billigare men då ska det vara en snabb affär :)

Släng er på luren och bli innehavare till en bra telebobo!

0736854882 alt 0761786263