I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[köpes] vinterjacka/varmjacka och nån schysst mössa

Övrigt - Köp & Sälj

2009-10-31 17:45

[köpes] vinterjacka/varmjacka och nån schysst mössa

tjena, hojta till om ni har nån stor jacka att sälja, l-xl storlek, helst inte för färgglad, svart går bra! behöver också en ny mössa om de är nån som har nån schysst att sälja. vet att de är lätt att hitta i affärer men kollar här nu när jag ändå är på g.

2009-10-31 23:51
Har en ny Yankees beanie mössa som är beige med mörkblåa detaljer, om det känns aktuellt så lägger jag upp bilder. Kan du får för en femtilapp typ! ligger bara och skräpar här!

2009-11-01 13:56
jag har en oanvänd Nike SB Baseball jacka från nike's "Paul Rodriguez Gucci Pack/Collection" storleken är L, namnet kommer från att dom har använt sig av en Grön / Röd färg kombination i detaljerna som kännetecknar Gucci.

den är i tjockt bomull material, fickorna är ramade i läder, det finns två innerfickor och även dessa är ramade i läder.

den här jackan är varm och kommer garanterat att hålla mot dom kalla höst / vinter vindarna, sen så hjälper det ju lite att jackan är j*vligt fräsh också.

2009-11-02 13:48
vad tänkte du dig för mössa?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.