I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Säljes] Diverse wax: hip-hop

Övrigt - Köp & Sälj

2009-10-27 10:29

[Säljes] Diverse wax: hip-hop

Har beslutat mig för att sälja av en del av min skivsamling. Jag har en fet skivsamling som egentligen bara står. Jag har vårdat den som den vore mitt egna barn. Vissa skivor köpte jag när de kom men spelade aldrig ens (fråga mig inte hur jag egentligen lyckats med det).

Vissa skivor är alltså fortfarande oöppnade, somliga är spelade någon gång och det mesta är så pass bra skick att man kan finna sämre skick i en affär som säljer nya skivor enbart till och med. Därav priserna.

Skivorna finns i Tidaholm för tillfället och kan hämtas eller skickas, och då betalar köparen frakten. Jag kommer förmodligen lägga upp fler skivor vid senare tillfälle.

Skulle flera visa intresse av samma skiva tillämpas rimligen budgivning.

Om någon undrar något så hör av er.

Lev väl

automato - s/t hope lp - 5 (ospelad) 100
ginuwine - hell yeah 12" - 5 (ospelad) 50
b.d.p. - criminal minded lp - 5 (spelad en gång) 125
cam'ron - come home with me lp - 4 (ett par små ytliga repor på en sida) 100
cypess hill - lowrider 12" - 4 (egentligen vill jag ge denna en 5a men den är spelad ett par gånger så blir en 4a) 50
wu-tang clan - procect ya neck 12" - 4 (skivan borde få en 5a men covern har lite wear) 50
dead prez - mind sex 12" - 4 (skivan en 5a men covern har wear) 75
ludacris - back for the first time lp - 5 (köpte plattan när den kom. tror jag spelade den en gång utan att fastna) 150
twista - adrenaline rush lp - 4a (covern är perfekt men några ytliga smårepor på vaxet) 100
xzibit - restless lp - 4a (några små ytliga repor på vax) 100
non phixion - i shot reagan 12" - 4 (nån ytlig liten repa. cover fortf i plast) 50
xzibit - 40 dayz & 40 nightz lp - 4.5 (covern en 4a men vaxet 5a) 100
wu-tang clan - aint nuttin ta fuk wit 12" - 4.5 (covern en svag 4a, vaxet en 5a) 50
truth hurts - truthfully speaking lp - 5 (köpte för singeln, spelade ett par gånger) 100
black star - respiration 12" - 5 (covern fortf i plast, typ ospelad) 100
cee-lo green - ...is the soul machine lp - 5 (som ny) 100
blackalicious - make you feel that way 12" - 5 (tror aldrig jag ens spelade den) 50
das efx - generation efx lp - 5 (ospelad) 100
shade sheist - informal introduction lp - 4 (cover fortfarande i plast, någon ytlig repa på vaxet) 100
swollen members - balance lp - 4 (cover fin men några små ytliga repor på vaxet) 85
sage francis - sea lion 12" - 5 (köpte 3 ex när den kom. som aldrig byttes bort) 100
talib kweli - quality lp - 5 (spelade nog aldrig denna) 150
talib kweli - get by 12" - 4 (vaxet en 5a, covern har ett par wear) 75
reflection eternal - train of thought lp - 5 (fortfarande oöppnad!) 175
outsidaz - i'm leavin' 12" - 5 (ospelad) 75
street level presents... - various artists lp - 5 (spelad kanske 2-3 ggr) 100
ison & fille - vår sida av stan lp - 5 (spelade den en gång... svensk rap är inte riktigt min grej) 100
jungle brothers - done by the forces of nature lp - 4 (vaxet en femma, cover i plast men lite wear på kanten) 100
jurassic 5 - quality control 12" - 5 (fortf oöppnad) 100
jedi mind tricks - heavenly divine 12" - 5 (öppnad i butik för provlyssning, tror inte ens jag spelade den hemma) 100
jungle brothers - done by the forces of nature lp - 4.5 (vaxet en femma, pyttelite wear på kanten) 75
jungle brothers - straight out the jungle lp - 4 (vaxet har ett par ytliga repor, cover nästan perfekt) 75
jeru the damaja - the sun rises in the east lp - 5 (återigen en platta jag köpte, öppnade, men spelade en gång) 150
lil wayne - 500 degreez lp - 5 (cover fortf i plast, typ ospelad) 120
kool g rap - my life 12" - 4 (cover som nytt men ett par små ytliga repor på vaxet) 50
mos def & talib kweli - are black star lp - 4.5 (spelade kanske två gånger, ett par ytliga repor har det dock blitt på vaxet funny nog) 130
missy elliot - one minute man 12" - 4a (fint skick) 50
mos def - black on both sides lp - 5 (oöppnad) 175
nas - if i ruled the world 12" - 5 (oöppnad) 85
mobb deep - murda muzik lp - 4 (ett par ytliga repor, cover lite wear) 100
the high and mighty - home field advantage lp - 4 (några små ytliga repor, cover pyttelite wear) 90
ghostface killah - ironman lp - 5 (ospelad) 150
gangstarr - full clip 12" - 4 (dubbeltolvan. lite repor. cover har wear) 100
e.p.m.d. - business as usual lp - 5 (som ny) 100
fat joe - what's luv? 12" - 4 (som ny. pyttelite wear på covern) 50
encore - self preservation lp - 5 (spelade nog bara a-sidan en gång) 100
dr doom - first come first served lp - 4.5 (egentligen borde den kunna få en femma, men fann en ytlig liten repa på en sida) 100
diverse - one a.m. lp - 5 (ospelad) 100
de la soul - aoi: bionix lp - 5 (ospelad) 100
clouddead - ten lp - 5 (ospelad?) 100
dr. octagon - 3000 12" - 5 (ospelad?) 100
chords - chillin (like matt dillon) 12" - 5 (ospelad) 50
cormega - the realness lp - 4.5 (cover fortf i plast, ngn ytlig repa på vaxet annars perfekt) 150
dead prez - mind sex 12" - 5 (spelad en gång) 100
jedi mind tricks - the psycho-social.... lp - 4 (cover lite wear, ngn ytlig repa på vax, annars perfekt) 300
petter - mikrofonkåt 2 x 12" - 4.5 (dubbeltolvan! ett par små ytliga repor och lite wear på covern, annars perfekt) 500
gubb - respekt ep - 4.5 (ngn liten repa på vaxet, annars perfekt. cover fortf i plast) 200
camp lo - uptown saturday night lp - 4 (cover promocut, vaxet är 5a) 500