I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Säljes] Casio Exilim EX-Z100 Digitalkamera

Övrigt - Köp & Sälj

   

2009-09-24 01:32

[Säljes] Casio Exilim EX-Z100 Digitalkamera

Har nu en ungefär ett år gammal digitalkamera till salu som jag säljer pga. nyköp. Kameran har 10 megapixlar och filmar med H.264-kodning. Allting från köpet följer med (manualer, installations-cd, laddare).

Tillkommer gör också ett SD-kort på 2 gb och ett case som är gjort för kameran (se bild.)

Har inte fått ut vad jag ville av denna kamera, tycker inte att den ger tillräckligt klara bilder. Skicket är idag väl använd, vilket syns på framsidan under triggerknappen där lite svart färg nötts bort, samma gäller för några hörn. Displayen har lite slitagerepor (alltså inga djupa.) Allt är väl behållet invändigt, inga vattenincidenter eller funktionsproblem på så vis!

Kameran köptes med 1 års garanti på Expert i Bollnäs för 2500 kr i September förra året och den går ut om ett par dar. Kvitto kan fås med för den som vill.

Pris: 500 kr.

Pengarna ska sitta på mitt konto innan kameran levereras, köpare betalar frakt.

Produktlänk: http://www.casio-europe.com/se/exilim/exilimzoom/exz100/

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.