I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Säljes] Resistance 2 - PS3 spel.

Övrigt - Köp & Sälj

   
Admin

2009-09-23 00:00

[Säljes] Resistance 2 - PS3 spel.

Jag säljer Resistance 2, det är köpt begagnat på GameStop för 520:- för lite mer än en vecka sedan. Spelet fungerar utmärkt, jag säljer det enbart för att det inte gick att spela co-op i singelplayer-kampanjen (finns dock ett co-op läge, men det föll oss inte i smaken, ni kanske gillar det).

Jag vill ha 330:- för spelet, då ingår frakt om ni vill att jag ska skicka det, kan ni möta upp i Göteborg så skippar jag frakten och säljer det för 300:-. Kvitto finns givetvis. Förskottsbetalning till mitt konto.

Jag vill även säga, innan någon annan gör det, att det här spelet finns nytt på webhallen för 399:-, det är dock rea och slutsålt, annars kostar det mer i butik, som ni nog förstår i och med begagnatpriset. Så vill ni ha det nytt, hoppas på att de hinner få in något spel innan rean tar slut. Annars köper ni det, fullt fungerande, av mig.

//Jonas

I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.