SÄLJES: Canon Digital systemkamera EOS 500D (BILLIGT)
jag kan gröna Expression... riktigt bra säljare som dessutom var både snabb och trevlig i bemötandet, tack man! (finns i omdömetråden) Nu har det knasat rejält, en utlandsresa plus boende på Öland hela sommaren är inte så bra för min ekonomi. Tänkte sälja av en av mina allra bästa kameror som dessutom är ny och eventuellt även lite kläder. Mängdrabatt kommer i så fall att ges. Den kostade 10 500:- plus en extra försäkring på runt 1 500:- som gäller i två år för några månader sen. Det är inga fel på kameran överhuvudtaget och allting som jag fick med vid köp ingår. Vid snabb affär, dvs den här veckan, kan jag tänka mig att gå riktigt billigt ner... Kom med bud så får vi se vad jag säger. Oavsett hur mycket/lite ni vill bjuda, skicka iväg ett PM så vet jag... Som sagt, big time personlig finanskris. SNABB AFFÄR! All info finns här: Länk till http://www.onoff.com/online/se/inet.nsf/vProd/66428?opendocument&markID=70-15-10Jag finns på Öland och kan ni inte hämta den där så kan jag skicka den. Vid snabb affär så bjuder jag på frakten. Finns den fortfarande kvar när jag flyttar hem till Sthlm i augusti så säljer jag den då med. PMa!
SOUTHSIDESTHLM "Visste redan då att detta skulle bli mitt liv, så det är klart att jag njöt när jag satt och rökte weed"
|