I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

SÄLJES: Hultsfred 09 - ett festivalpass och en kombobiljett, billigt!

Övrigt - Köp & Sälj

   

2009-07-04 22:51

SÄLJES: Hultsfred 09 - ett festivalpass och en kombobiljett, billigt!

Då jag och flickvännen fått tag på en sista minuten-resa till Kroatien i sista stund så har varken hon eller jag någon nytta för Hultsfred-biljetterna. En av biljetterna är ett festivalpass i vilket alla dagar, campingplats hela veckan och även lite extra toalettförmåner (Rädda Barnen-biljett) ingår. Den andra är en s.k kombobiljett där ovannämnda ingår men dessutom får man med spelningen till Sonisphere och camping från och med måndag i övermorgon (den 6e) tills söndagen den 19e. Även om jag inte kommer att få tillbaka alla pengar jag har lagt ut på festivalen redan innan så skulle det vara trevligt att åtminstone kunna sälja biljetterna och få lite extra cash i semesterkassan.

Jag befinner mig för tillfället på Öland där jag spenderar hela somrarna. Då jag blivit blåst både via internet och med folk som bestämmer mötesplats men inte dyker upp så föredrar jag helst av allt att ett möte sker vid min arbetsplats här, i ett köpcentrum på Öland. Enkelt egentligen - ni får en plats och är ni där vid avtalad tid så får ni biljetten/biljetterna. Kan ni inte mötas upp så skickar jag biljetten antingen som rekommenderat brev (vilket är att föredra enligt det jag har hört i alla fall, med alla falska biljetter i omlopp) eller så skickar jag över den via mejl, erat val.

Festivalpass-biljetten säljs för 800:- och kombobiljetten för 1 500:-, alternativt för paketpriset 2 000:-. Jag kan (tyvärr för mig ;) inte ta ut mer med tanke på att biljetterna inte ens är slutsålda, men nåväl, det är ju bättre än ingenting.

OBS: Som det framstår i annonsen, jag är ingen biljetthaj och jag har bara ett ex av dem här biljetterna (två sammanlagt alltså) att sälja, värt att notera. Jag ska försöka uppdatera i läget och om jag säljer dem så mycket som möjligt.

För frågor eller köp, PM.

SOUTHSIDESTHLM
"Visste redan då att detta skulle bli mitt liv, så det är klart att jag njöt när jag satt och rökte weed"