I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Säljes] Sneakers 44-45. Jordan, Nike SB med mera.

Övrigt - Köp & Sälj

   

2009-06-15 15:47

[Säljes] Sneakers 44-45. Jordan, Nike SB med mera.

Tjena. Min andra tråd blev lite väl plottrig med skor här och var. Har dessutom lite nya saker att lägga upp så jag tänkte att jag startar en fresh one.

Låt oss börja med lite jordans.

Jordan III Size 11 retro från 2001 om jag inte missminner mig. Ingen og låda men har en annan låda. Ganska använda men cleana ändå. 800 spänn.



Jordan III Black Cement Retro från 2001. Storlek 10. De har inte originallåda men en ersättningslåda som ser likadan ut. De här är jag inte säker på att jag vill släppa men skulle nog göra det för 2000. De här är inte lätta att hitta.



Cool Grey Spiz'ikes. Storlek 10.5. Säljer dem om jag känner att priset är rätt, annars trivs jag ganska bra med att behålla dem. Inget mindra än 1200.



Nike SB Dunk High. Dino JR. Storlek 10. Använda några gånger bara. OG låda, båda par snören. Cleana som få. De här hittar ni garanterat inte utan ansträngning. 1400 släpper jag dem för.



Nike SB Dunk High. Unluckies. Storlek 9. Köpta i ren desperation men de är dessvärre lite för små. Även de här svåra att hitta. Og låda, båda snören. Något använda. 800.



Adidas concords storlek 10. Använda och lite smutsiga. Går nog bort om man orkar sätta sig med tandborsten.



Puma SKY II St Patricks day. Använda en gång, storlek 10. Kommer med guldsnören och vita snören. 400.



Nike AF1. De storlek 10.5. De här har fått en bra genomgång med tandborsten sen bilden togs och ser bättre ut nu. Från 2005. Ingen låda. Kommer med svarta och rosa snören. 400.



Nike AF1 mids. Storlek 10. Bruna. Använda ett fåtal gånger. ingen låda. 500.



"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.