(Säljes) Unik Community. Bud
jaoo har kodat en community precis klar. Men jag har tappat lusten helt för att starta en community. PGA tappad fritid.
Några Funktioner:
Vip Online Vip Offers Topic Sub Forum Status Members Spam Protection SMS Handler Shallow Toplist Search Member Scribble Register Read Article Online New Member My Vote Member List Master Page magazine Live Invite Give VIP Get VIP Free VIP Points Forum FAQ Crew List Contact Confession Cash SMS Hanler Banned ADS
Finns säkert något som jag har missat & finns säkert not som jag har skrivit fel i listan. Den är ej installerad på någon server så och har inte ork för att fixa det heller. Men det är inte svårt att installera den. Finns en beskrivning i rar filen jag skickar på svenska hur man installerar den.
För att installera: -------------------------------------------- 1. Gå in i mappen "CommunityEngine Database" och ladda upp Database.sql till din MySQL databas. 2. Gå in i mappen "CommunityEngine.Web" och ändra i filen Web.Config på denna rad: <add key="databaseConnection" value="Database={1}; Data Source={2}; User Id={3}; Password={4}; Pooling=false;" /> * Byt ut {1} till databasens namn * Byt ut {2} till databasens IP * Byt ut {3} till användarnamnet till databasen * Byt ut {4} till lösenordet till databasen 3. Ändra även dessa rader i Web.Config; <add key="siteName" value="Fajp" /> - Byt ut "Fajp" till hemsidans namn <add key="siteAdress" value="Fajp.se" /> - Byt ut "Fajp.se" till hemsidans adress <add key="siteSlogan" value="En slogan är alltid bra" /> - Byt ut "En slogan är alltid bra" till hemsidan <add key="SmtpServer" value="localhost" /> - Nyt ut "localhost" till din smpt server om lovalhost inte ska användas. 4. Ladda upp alla filer och mappar som finns i mappen "CommunityEngine.Web" i rooten av din server.
CommunityEngine.Core ------------------------------------------- I denna mapp finns källakods filerna till CommunityEngine.Core.dll som ligger i "CommunityEngine.Web" > "Bin" mappen. Dessa filer behövs inte laddas upp och har man inte kunskap om vad man gör så bör man inte pilla i de filerna heller.
Ge mig bud på denna Community. Köper non den så är det valfritt om man vill bygga om allting.
Buden börjar med 1500kr Mvh Dalish
|| Www.Dalish.Se | Www.Myspace.Com/Dalish655 || Studio 013
|