I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Säljes/Bytes] Sony Ericsson X1 XPERIA Silver

Övrigt - Köp & Sälj

   

2009-03-29 00:23

[Säljes/Bytes] Sony Ericsson X1 XPERIA Silver

Tänkte sälja, alternativt byta, min XPERIA. Vad som kan vara intressant att byta med är en iPhone av något slag, hör av er om ni har något som kan tänkas intressant.

Den är lite använd, inga repor eller övriga fel på den, jag köpte den för 5 900:- på ONOFF via internet. Jag har även ett Bluetooth-headset för 600:- som ingår vid köp. I övrigt ingår även originalheadset, laddare och även billaddare, datorsladd, kvittot och kartongen.

Bor numera i Helsingborg och jag ser helst att vi möts upp här, annars kan den skickas mot att köparen betalar frakten, vet inte riktigt vad den kan landa på men kan väl inte bli mer än allra högst en hundring i alla fall. Snabb affär skulle vara smidigt men jag vill ha absolut minst 2000:- för den, och det är vid snabb affär. Skadar väl inte att få lite billigare bud med vad ni har att erbjuda men riktiga skambud klarar jag mig utan, tackar.

(Inlägget ändrat av JP 2009-04-09 16:05:44)