(Säljes) Sony ericsson K850i
Hejsan! Jag säljer nu min sony ericsson K850i som jag haft i ca 1 år. Lägst pris jag hitta i lager är 2750kr så jag tänker mig 1400kr inkl frakt för den. Ända nackdelen är att högtalaren funkar inte. Men annars är den felfri och knappt använd.
Specifikationer
Sony Ericsson K850i är framtidens mobil redan idag. Med en kamera på hela 5 megapixlar får du en mobilkamera i toppklass som tar lika bra bilder som en vanlig stillbild och digitalkamera. Inbyggd Cyber-shoot och autofokus funktioner och även zoom och Xenonblixt. En mobil som har det mesta man kan tänka sig och finns i två olika färger, grön (Luminous Green) och blå (Velvet Blue). Hela mobilens egenskaper och specifikationer finner du här nedan.
Storlek
* 102 x 48 x 17 mm * 4 x 1.9 x 0.7 tum
Vikt
* 118 gr * 4.2 oz
Färger
* Grön - Luminous Green * Blå - Velvet Blue
Skärm
* 262 144 färgers TFT * 240x320 pixel
Minne
* 40 MB Phone Memory * SanDisk microSD™/Transflash™ support * Stöd för Memory Stick Micro™ (M2™)
Nätverk
* 3G * EDGE * GSM 850 * GSM 900 * GSM 1800 * GSM 1900 * HSDPA * UMTS 850 * UMTS 1900 * UMTS 2100
Kamera
* 5 megapixlar * Autofokus * BestPic™ * Bildstabilisator * Digital zoom * Fotobloggning * Reducering av röda ögon * Videoinspelning * Videostabilisering * Xenonblixt * Cyber-shot
Meddelandehantering
* E-post * Bildmeddelanden (MMS) * Ljudinspelare * Textmeddelanden (SMS) * Push-e-post * Textigenkänning
Underhållning
* 3D-spel * FM-radio * Inbyggda spel * Java * Direktuppspelad video * Visa video
Musik
* Bluetooth™-stereo (A2DP) * Mediaspelare * Musikringsignaler * PlayNow™ * TrackID™
Anslutningar
* Bluetooth™-teknik * IR-anslutning * Synkronisering med PC * USB-lagring * USB-stöd
Internet
* RSS-information * Webbläsare
Organisatör
* Alarm * Anteckningar * Filhanterare * Kalender * Flygplansläge * Räknare * Väckarklocka * Telefonbok * Timer * Uppgifter * Tidtagarur
Kommunikation
* Högtalartelefon * Polyfona ringsignaler * Vibratorsignal * Videosamtal
Design
* Animerade skrivbordsunderlägg * Bildskrivbordsunderlägg * Navigationsknapp
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|