I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Säljes] Sony DSLR-A350 + 3.5-5.6/18-70mm + 4GB ENDAST 1500:-

Övrigt - Köp & Sälj

   

2009-02-13 15:23

[Säljes] Sony DSLR-A350 + 3.5-5.6/18-70mm + 4GB ENDAST 1500:-

Säljer nu min kamera då jag verkligen behöver pengar ikväll. Det är en Sony DSLR-A350 med 3.5-5.6/18-70mm objektiv, ett 4GB minneskort samt en kameraväska. Kartong och alla papper, böcker, manualer och allt finns kvar.

Kamera med objektiv och minneskortet gick på 7400:- totalt. Inköpt 2008-06-10. Kvitto finns kvar med ett års garanti.

- Extremt hög upplösning, 14,2 effektiva megapixel CCD-sensor för utsökt detaljerade bilder med rika toner och intensiva färger
- Stor, högupplöst 2,7-tums LCD med dubbelriktad lutningsjustering för fotofrihet och bekvämlighet i alla vinklar
- Snabb AF-livevisning för snabb och exakt autofokus och följsam AF-prestanda även för objekt som rör sig snabbt.
- Optimerad BIONZ-processor som ger förbättrad bildkvalitet, minskat bildbrus samt följsam användning
- Hög känslighet med upp till ISO3200 och brusreducering med högt ISO för framgångsrik fotografering utan stativ i svagt ljus utan blixt
- Utvecklad optimering av dynamisk räckvidd justerar ljusstyrka och kontrast för perfekt exponerade bakgrundsbelysta miljöer
- Den förbättrade bildstabiliseringsfunktionen SteadyShot INSIDE erbjuder skakmotverkan i 2,5–3,5 steg för alla a-mount-objektiv eller Konica Minolta a-mount-objektiv*
- Stor 2,7-tums Clear Photo LCD med lättanvänd funktionsskärm och batteriindikator med procentvy
- Förbättrad centrerad AF med 9-punkters hårkors och EyeStart-aktivering för snabb, precis fokusering
- Ljusstark, klar optisk sökare med brett synfält
- Smart Teleconverter ger omedelbar zoom för 1,4x eller 2x utan försämring av bildkvaliteten
- Kontinuerlig bildtagning med upp till 2,5 bildrutor/s med optisk sökare/upp till 2 bildrutor/s i livevisningsläget
- Högpresterande InfoLITHIUM-batteriet gör att du kan ta upp till 730 bilder mellan laddningarna (med sökare) där återstående batteritid i % visas (CIPA-standard)
- Dubbelt antidammsystem som skyddar sensorn vid byte av objektiv
- *SteadyShot INSIDE gick tidigare under namnet Super SteadyShot




Det finns ett enda fel på den, och det är att displayen på kameran inte funkar. Det är inget synligt på den, men den funkar inte. Vet inte riktigt vad det är för fel på den, men det går att fixa på expert för ca. 2000:- tror jag. Utöver det funkar den utmärkt. Kopplar man in den i TVn så fungerar det bra.

1500:- om jag får pengarna insatta på mitt konto ikväll (endast med Swedbank). Bor ni i Östersund kan vi givetvis mötas upp.