I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Köpes] person med körkort (sthlm-malmö)

Övrigt - Köp & Sälj

   

2009-02-03 10:56

[Köpes] person med körkort (sthlm-malmö)

Hej!
Jag står i kläm här i Södertälje, det är nämnligen så att jag ska flytta till malmö här i dagarna, men för att kunna göra de måste jag flytta ned mina grejer. Jag har tillgång till olika sorters bilar, släp etc, meeeen jag saknar körkort.

Jag har lagt ut offerter på nätet, men de tar skrämmande mkt för att ta ned mitt lilla bohag (som får plats i en bil plus släp).

Så jag vänder mig till whoa

Finns det någon med körkort som under februari månad har lust att ta en tur till malmö med mig, och sedan upp igen för att få upp bil+ev släp? Bilen kommer vara lastad från förråd och lägenheten jag flyttar till ligger på 1a våningen.

Det är med andra ord en betald resa till malmö för den körvana, och vi kan diskutera vilka datum vi kör ned och upp igen.

Ersättning utgår självklart (hur mkt kan vi diskutera) , och som sagt jag står för både bil släp och bensin, jag behöver bara någon med körkort och körvana. Om ni är två får ni dela på ersättningen (kan ju vara skönt o köra två stycken, men de bilar jag har att erbjuda tar två pers så då får jag åka separat och vi skriva ngt slags ansvarskontrakt)

svara här , messa eller maila.

//P.

(Inlägget ändrat av JP 2009-02-04 18:45:56)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.