[Sökes] Tillfälligt boende i Stockholm!
Jag är så otroligt jävla less på skithålan jag bor i nu och måste verkligen härifrån - snabbt, av ett flertal olika anledningar. Jag vill flytta till Stockholm, men problemet är att jag inte har något boende där. Jag tänkte nu försöka ragga sovplats i en månads tid för att hinna vara där och söka lite jobb samt en egen lya. Det spelar ingen som helst roll var/hur osv. Jag satt och funderade på om det kanske finns någon som har en sån där bostadsrättsföreningslägenhet som man kanske kan hyra under en längre tid (en månad). Vet inte riktigt hur reglerna brukar se ut för såna rum, kanske mer är något som hyrs ut ett par dagar i sträck bara.
Men hur som helst, om någon här känner att dom skulle ha lust att hyra ut ett rum/säng/soffa/madrass/bostadsrättsföreningsrum eller något annat, så holla! Gärna inte alltför dyrt! Var i Stockholm spelar mig ingen roll, då jag inte har någon koll på Stockholm alls. Så länge det är enkelt (och inte alltför dyrt) att ta sig till stan så är jag nöjd.
Om inte ni har något ställe kanske någon ni känner har. Jag vore evigt tacksam för detta!
OBS!!! Detta är alltså bara tillfälligt jag är ute efter nu, ca. en månad. Sen om det skulle gå att få hyra längre efter den månaden om jag inte hittat något annat ställe så vore det inte helt fel heller! Tack!
(Inlägget ändrat av Frozen 2009-01-22 22:03:07)