I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[SÄLJES] Nya/oanvända kläder + jeans, direkt från USA!

Övrigt - Köp & Sälj

2009-01-19 18:45

[SÄLJES] Nya/oanvända kläder + jeans, direkt från USA!

Hejsan.

Jag har fått en hel del kläder från min mamma som jag tyvärr är i fel storlek för mig.

Det mesta är hiphop kläder, med märken såsom ECKÖ, Mecca och Paco Jeans.

Allt är inköpt i USA, av min moder, och så vitt jag vet finns dessa INTE i Sverige.

Jag kommer nu att sälja av detta på Tradera.
Länk till http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=274979&listtype=0

Det kommer att komma ut många fler objekt, som t.e.x. Mecca jeansen, någon gång denna vecka. Observera att det är riktigt låga utropspriser!

Ha det,

2009-01-19 19:14
4 - Inga externa annonser
Annonsera inte om varor som ligger på ett annat forum. Whoa är inget annonsplank. Säljer du något så ska man givetvis kunna bjuda och köpa via just Whoa.

Läs reglerna innan du postar.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.

2009-01-19 19:26
Hej. Det ursäktar jag för.

Då kör vi såhär. Det som ligger på Tradera kan ni bjuda på, så lägger jag ut allt där, dock inte Mecca Jeansen. De kan vi köra bjudning här på, om de inte säljs, så blir det Tradera.

Utropspris: 250 kr.
Slut-dag: 2 februari.

Skick: Ny/oanvänd.

Märke: MECCA från USA!
Typ: Jeans av toppkvalité
Storlek: W36/L32
Material: 100% bomull

Bilder:

Frakt betalas av köparen enligt postens avgifter. Om portförskott önskas betalas postens avgift för detta av köparen. Kostnad för emballage tillkommer inte.

2009-01-19 19:49
Jäkligt sugen på Mecca jeansen men vet inte om dom passar. I mina jeans så står det 32/34 kommer dom passa då?
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger

2009-01-19 19:56
Peter-Pan

De här är nog lite stora i midjan på dig då, och lite korta.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.

2009-01-19 20:07
Candide

Attans va rätt sugen.. Tack ändå
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger

2009-01-20 18:25
Candide:
Jo, precis som du säger.

Peter-Pan:
Det var lite synd, jo jeansen är oerhört fina, och super kvalité. Förmodar att dessa inte ens fins tillgängliga att köpa i Sverige. Är ett klipp för er som har denna storlek! :)

2009-01-24 11:56
Nu finns det även en mycket sällsynt ECKÖ skjorta ny/oanvänd från USA på tradera, lågt utrop.

Länk till Tradera

Mecca jeansen är fortfarande till salu!

2009-01-26 13:00
UPP! :)

2009-01-31 17:10
UPP.

Slutdagarna närmar sig!
Länk till Tradera

Missa inte detta unika tillfälle!

Passa på att bjuda på Jeansen längre upp i denna annons.

2009-02-03 15:42
Ett hett tips.

ECKÖ skjorta från USA. Endast 65 kr! (sjukt lågt utropspris)
Länk till http://www.tradera.com/ECKO-ovanlig-snygg-skjorta-XL-ny-oanvand-fran-USA--auktion_82983414