I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Säljer] Lustgassifon för den glade!

Övrigt - Köp & Sälj

2008-12-12 00:24

[Säljer] Lustgassifon för den glade!

Säljer min sågott som oanvända gräddsifon, med 40 lustgaspatroner tillhörande!
Skojja till festen, eller gör bara grädde som smaka extra gott.

Sifonen kostar 320 spänn nypris, och patronerna går på 30-40 kr 10-packet.

Jag går inte under 300, högstbjudande gäller annars!

Maila [email protected]

Ha skoj!

2008-12-12 00:51
Skojja till det riktigt friskt så kan man ju också få en fet syrebrist i hjärnan och dö eller?
Wearing my Rolex

2008-12-12 01:14
suomiii ja eller så är det askul och lagligt utan baksmälla?

2008-12-12 01:15
mmm, aahhhh, fuckyes! det där är ju sanslöst skönt! mmmmmm
Hepp och pepp

2008-12-12 01:16
Jag respekterar att du lyssnade noga på skolpropagandan, och aftonbladet i dina högstadiestudier. Men snälla du, ta din inskränkta och dekadenta avsaknad av adekvat information i ämnet någon annanstans.
Eller låt bli att äta dumpiller till frukost, lunch och middag.
Valet är helt ditt, om du ännu inte kommit på det.

2008-12-12 01:34
Hey, du behöver inte hävda dig genom komma med fackspråk som du letat upp på wikipedia.
Wearing my Rolex

2008-12-12 01:42
Du menar ungefär som att du inte behöver hävda dig igen trots att du redan gjort bort dig.....................................................pow! nej bara kärlek. men lite gjorde du allt bort dig. Du om nån borde köpa den här nu finland! Det snurrar och surrar och sen är man tillbaka igen.

2008-12-12 01:50
i 10sekunder, värt. Är det inte bara fjortisar som sysslar med "Doftsprays" effekten.

Ska du bli stekt, så ska du bli stekt på riktigt!
Wearing my Rolex

2008-12-12 02:05
Haha vafan hände med "få en fet syrebrist i hjärnan och dö eller?"-killen? vem sa 10 sek? sa DU 10 sek? hörru finland, nu får du nog tänka över lite saker här.

2008-12-12 05:06
Ja du finland, vet inte vart du vill komma egentligen. Det här handlar uppenbarligen om att jag vill sälja en gräddsifon, precis som annonsen föreskriver. Så långt har du säkert nått i din tankeverksamhet.

Jag tänker inte ponera vidare över ifall lustgas är kul, värt, spännande, psykadeliskt eller någon annan drogrelaterad synonym.

ps. det är jävligt kul att boosta 'your favourite drug of choice' (ni hörde det inte från mig)

SUPERMEGA PS: Grädden blir sådär smaskig som på semlorna du köpte på det lokala konditoriet när du var liten, för ungefär nått år sen! "aahhh... those were the days..."

SÅ. Skulle admin vilja vara vänlig och sätta stopp för den här totalt orelevanta smutskastningskampanjen driven av en blivande skolkurator?
Nu skäms jag nästan lite själv för att jag drogs med. Nåja, i meningslöshetens tjänst.

Verbose, du har förövrigt helt rätt.

2008-12-12 12:54
Går det att köpa endast sifonen? Patronerna klarar jag mig utan..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.