I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Sälj] G4S Fleecejacka!

Övrigt - Köp & Sälj

2008-12-11 22:31

[Sälj] G4S Fleecejacka!

Säljer min härliga G4S Fleece pga för att den är för liten.

Jackan är dubbelfodrad och andas, ypperlig kvalité gjort för det värsta av väder. Jävligt skön på höstkvällar eller till på våren.
Hälsa till dina bröder i tunnelbanan osv osv...

Storleken är Small.

Ockerbud tittar jag inte ens åt, det är en autentisk jacka som de använde i sthlm under sommarmånaderna ett år.

HÖGSTBJUDANDE.

Seriösa bud mailas till

[email protected]

2008-12-11 22:51
ange utgångspris om du vill undvika skambud
vadå? jag dyster?

2008-12-11 23:35
Runt runt 400 kronor. Inte ett öre under. Då nålar jag hellre upp den på väggen som ett fint minne.

Tack för mig.

2008-12-12 01:42
Är inte en sådana att betrakta som uniformspersedel och olaglig att klä sig i om man inte är i tjänst? :D

Inte för att jag bryr mig men bara en fråga och tanke.
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com

2008-12-12 05:13
För den som är orolig: Jag har blivit gripen i den. Polisen tittade mest roat på mig och undrade vart jag kan ha erhållit detta superba exemplar av fleece.
Tanken slog mig dock Brunte, men eftersom plagget knappast kan räknas som uniform så har jag svårt att tro det. Jag har aldrig haft några problem iallafall.

Däremot har jag fått vänliga nickningar från anställda på företaget i fråga. Högst roande...

2008-12-12 09:11
Stämmer nog som du säger, så länge det inte står "Väktare" eller "Ordningsvakt" på den så kan det ju lika gärna vara en tekniker som installerar deras larm eller liknande och då är det ju ingen uniform i den meningen att det kan vara förvillande för allmänheten. Det jag tänkte på är att man kan använda den för att utge sig för att vara någon form av tekniker eller dylikt och ta sig in på områden(många som skippar o kolla ID om man ser en sån jacka t.ex), vet att många av vaktbolagen har väldigt stränga regler för handhavanden av uniformen.

Kommer ihåg när Falckjackorna var högvilt med allt vad Fuck Falck var och hette på den tiden(för Falck har väll bara kvar bilbärgning och sånt nu va? inge patrullering på spåren?).

Borde ju finnas någon graffare här inne som vill slippa frysa i vinter om inte annat.
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com

2008-12-12 09:51
haha, du måste ju berätta historian om hur du har fått den?

2008-12-13 06:09
för köparen kan jag väll inkludera en historia möjligtvis... 8)