I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[BYTES] First Gen iPhone mot... ?

Övrigt - Köp & Sälj

   

2008-11-12 16:50

[BYTES] First Gen iPhone mot... ?

Vet inte riktigt hur jag ska approacha skapandet av denna tråd eftersom det inte finns några regler för byten men har iaf en olåst first generation iPhone som jag använt i några månader nu som är i fin fint skick, på skärmen sitter ett zagg shieldzone skydd och tillkommer gör också ett shieldzone case, utöver det så fungerar allt som det ska på/i den och vet inte riktigt vad mer jag ska säga, den är som sagt i prima skick.

Är inte allt för intresserad i att sälja den men är mer sugen på att byta den mot _något_ kan i princip vara vad som helst så länge värdet är lika mycket/högt på det du vill byta.

Skippa allt nonsens och låt oss köra igång, bara skriva det du kan tänka dig byta mot telefonen och om det låter intressant så droppar jag ett meddelande, kan tänka mig att lägga till pengar om eventuella byten skulle handla om t.ex. en mpc eller något åt det hållet.

MVH