[Bortskänkes] inspelningsgarderob
hejsan!
skänker bort en hemmasnickrad superfet inspelningsgarderob med spexiga lamphål i taket, för han som gillar ljuset och kärleken när han spelar in. Den ser inte ut så mycket för världen, den är byggd av spånskivor ungefär och skruvar, men den e mycket funktionell och den är helt akromatisk. den går faktiskt att måla om den om så önskas, bara jag slipper göra det. jag har också ljuddämpning i den; jag har ganska mycket sånna; dem får ni också till om ni vill.! de är gjoorda på biltema så det är enbart den finaste appretyr. garderoben finns i fruängen (nära centrum) och kan hämtas på kvällstid eller i helgen. garderoben går enkelt att skruva ner och sedan ihop, men man behöver ett släp eller liknande för att få med den.
den är ungefär 1 meter på bredden och 1.30 m på längden, mycket vackert utmätta av jönköpings bäst klädda snickare
jag har bilder på hela kittet också, skicka ett mess eller mail till mig så kan jag skicka dem till er eller om ni bara vill ha den direkt så kan vi ju ordna det.
tills dess!
(Inlägget ändrat av greggan 2008-10-14 00:24:08)