[Säljes] Nintendo 8 bit i orginalkartong
pga pengarbehov måste jag tyvärr sälja det. Allt ligger inplastat i en originalkartong (vilket jag tror är väldigt ovanligt) plus att jag har instruktionsboken med också. Jag skulle nästan vilja påstå att nintendot är i princip oanvänt .. har ca 20 spel som följer med, en pistol, 2 dosor och en joystick med turbo funktion. Allt är original! jag vill ha minst 2000:- för allting eller så får ni komma med bud. (Inlägget ändrat av greggan 2008-10-14 12:18:24)
never change
är nintendo 8bitaren helt ny inplastad i kartong?? när köptes det och hur har det legat inplastat i så många år?
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
jag har själv tagit fram det och spelat två ggr kanske och det enbart för att jämnföra för jag har haft eget nintendo fast mycket ruttnare. det köptes för ca 4 - 5 år sen. eller lättare sagt jag fick det av en gubbe som hade haft det liggandes i massa år och han skulle slänga det så jag tog det av honom och blev helt kär när jag insåg vad jag just hade kommit över och speciellt när jag öppnade det och såg att allting låg i plast och såg helt nytt ut.
never change
Är lite fundersam på priset, vilka spel är det du har? jag vill inte köpa men stor lista spel.
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Metroid, Castlevania, Gum Shoe, Tecmo World Wrestling, Blaster, Spy VS Spy, Ice Climber, World Cup, Kung Fu, Ice Hockey, Punch Out, Blades Of Steel, Mario Bros/Duck Hunt, Rescue, Turtles, Tiny Toon. Ingen av spelen har någon kartong men några av dom har ett svart fodral. Jag är ganska säker på att jag har fler spel som ligger någonstans ska ta mig tid och leta mer senare.
never change
Metroid är det bästa spelet som någonsin gjorts. Visserligen är supernintendovarianten snäppet vassare än 8-bits men fan vad bra det spelet är...
"Power Is My Politics, their system is my bottom bitch."
musiken äger i metroid, mycket möjligt att man blir hypnotiserad när man spelar det
never change
fan nu skäms man över att man inte sparade sitt nintendo.. speciellt eftersom farsan gjorde nå halvfuffens med en videobutiks kille som hyrde ut spel vilket sluta med att jag och brorsan hade mellan 100-150 spel....
goda råd är dyra, jag ger dig rätt gratis...
Inplastat? Du har ju öppnat det?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag vill ha bild :D
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
lätt värt synd att man inte har nåra money
bilder måste komma upp
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
fan så drygt :( jag ska fixa det nu ...
never change
hade en sida där jag kunde direkt länka bilder på igår men jag har ingen aning om vad den hette och här vettefan hur jag lögger upp den så ni får nöjja er med speedyshare .. filen råkade jag döpa till shoes.
Länk till http://www.speedyshare.com/283689899.html
never change
Ahh jag är sjukt sugen, men lönen har redan sinat... Frågan är dock om jag pungat ut 2k... HHHHHmmmmmmmmmmmmmmmmmm..
you can do it!
never change
GRYMT att ha det så välbevarat år 2008! Om du inte får napp här kan jag tipsa om Tradera eller Blocket, där du troligtvis skulle kunna få ut mycket mer än 2000 kr. (!)
Oh You Mad Cuz I'm Stylin On You?
kan ju tilläggas att killen redan har köpare på 2000kr, så det får nog bjudas över
kommer en kille i helgen! öppet tills dess .. jag snyftar tyst när jag vet att mitt nintendo ska lämna mig snart :(
never change
Vad fick du för det?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
inte sålt! han som skulle komma igår ringer och bjuder 1600 .. fuck no
never change
Sälj det på ebay eller tradera för mer än 2000... lätt
Det blir ingen extra sång, vi är klara – hej då
trodde denna va såld för väldigt länge sen
Du anar inte vilken skatt du sitter på. Som någon skrev, släng upp det på ebay (engelska och svenska) och har du tur kan du få 4000-5000kr för paketet.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
CoNe P26 Finns i Heby som ligger mellan Uppsala och Sala!and-one P26 Skaffa ett livfrost P21 Jag ska testa lyckan på ebay .. Tack för tipset g night my people
never change