I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Säljes] CD-skivor

Övrigt - Köp & Sälj

   

2008-07-26 21:26

[Säljes] CD-skivor

Säljer ett gäng skivor pga flytt (officiellt), bristande intresse och tristess (den riktiga anledningen). Finns lite allt möjligt jag tröttnat på, en hel del orörda saker jag fått genom åren på konserter eller när man hjälpt till "rätt" människor. Kort och gott, jag har tråkigt och långledigt och känner för att göra mig av med saker som samlat för mycket damm (inte bokstavligen men ja...).

Postande av skivor är inget större problem, så länge köparen betalar frakten och följer förskottsbetalningens ädla regler.

Alltså:

Förskottsbetalning till bankkonto (skriv in ert whoa-användarnamn i meddelanderutan när pengarna överförs så jag fattar vem som gjort vad osv); köparen betalar frakten.

Frakt:
1 skiva 11:-
2-3 skivor 22:-
4 skivor 33:- etc.


SKIVOR TILL SALU:

Michael Jackson - Blood On The Dancefloor - 20:-
The Cinematics - A Strange Education - 20:- (Orörd)
Gorillaz - Gorillaz - 20:- (rätt repig, men fungerar perfekt)
From First To Last - Heroine - 50:-
Jazzy Jeff & The Fresh Prince - Greatest Hits - 50:-


Millencolin - Kingwood - 50:- (Spelad högst 5 gånger)
Tony Hawk's American Wasteland Soundtrack - 50:- (Spelad högst 3 gånger)
Punk-O-Rama 10 CD/DVD - 50:-
Avenged Sevenfold - City of Evil - 80:- (Spelad högst 5 gånger)
The Haunted - rEVOLVEr - 80:- (Orörd)

Refused - This Album Contains Old Songs and Old Pictures Vol.1 - 80:- (Orörd)
System of a Down - Mesmerize - 80:- (Orörd)
System of a Down - Hypnotize - 80:- (Orörd)
Red Hot Chili Peppers - Stadium Arcadium (Digipak) - 100:- (Orörd)
The Mountain Goats - Heretic Pride - 100:-
(Denna säljer jag endast om någon bjuder på den. Orörd skiva jag inte orkat lyssna på än.)

Säljer även signerade ex av In Flames - A Sense of Purpose alt. Come Clarity till högstbjudande.
Även Alexisonfire - Crisis finns signerad och tillgänglig om intresse finns för köp.

Paketpris: 800:- (Med A Sense of Purpose, Come Clarity eller Crisis ligger paketpriset istället på 900:-)

Har ni några som helst frågor, om exempelvis innehåll eller sådant, tveka inte på att höra av er.

Jag finns i Stockholm och nås enklast via [email protected] när det handlar om köpintresse.


MVH

•pave paradise•