I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Säljes] PS2 + 10tal spel

Övrigt - Köp & Sälj

2008-07-20 16:22

[Säljes] PS2 + 10tal spel

Säljer nu min fullt fungerande PS2 och andra saker då jag ska spara ihop till en PS3.

Det som ingår är:
- PS2 Original Konsol
- Alla nödvändiga sladdar osv
- Handkontroll
- Memory Card 8mb
- Spel:
GTA San Andreas
Enter the Matrix
The Getaway
True Crime - Streets of LA
Freekstyle
Medal of Honor - Rising Sun
State of Emergency
Midnight Club 3: DUB Edition
Pro Evolution Soccer 3
NBA LIVE 03
NBA LIVE 04

Extra:

FIFA 07 (Fungerar mycket bra, men är lite repig vilket kan orsaka problem om man spelar länge)

Priset är lågt pga detta - **Ibland kan det hända att handkontrollen inte fungerar 100%igt, detta gäller dock vid vissa spel och vid enstaka tillfällen.**Nypris för en kontroll är ca 200kr i dem flesta elektronikaffärerna.

Samtliga spel köptes för nypriset 599 kr förutom Freekstyle.
Samtliga spel tillkommer med originalfodral och handbok förutom GTA San Andreas och NBA LIVE 03.

Alla spel är original och fungerar perfekt. Min PS2 har aldrig stött på några problem alls och fungerar suveränt.

Konsolen finns att hämta i Tumba, söder om Stockholm men det går även att anordna en träff i centrala Stockholm om ni så vill. Ingenting skickas. Garanterar 1 veckas byterrätt/ångerköp

Har ni frågor kan ni ställa dem här i tråden, priset jag lagt var på 1000kr pruttbart, men vi prutar ner den till 800 och därefter säljer jag till högstbjudande. Det går även bra att PM:a mig eller ringa mig (0739544761)

MVH Hazhier

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.