I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Säljes] Elvine, Adidas, skinnjacka, komodo, lola espeleta. (tjej)

Övrigt - Köp & Sälj

   

2008-07-19 19:32

[Säljes] Elvine, Adidas, skinnjacka, komodo, lola espeleta. (tjej)

Jag har haft garderobsrensning och kommit fram till att det är en del kläder jag inte behöver längre det är mest tjejkläder men an av adidas tröjorna är unisex typ :)
Alla priser går att diskutera!


Det är:


En Adidas hood som är ljusgrön/vit med mörk gröna ränder.
Storlek Medium. 200.- eller högst bjudande.

En Elvine hood i lite längre modell med skit snygga detaljer på ärmsluten.
Den är använd en gång och det är inga fel alls på den. Storlek Small. 500.- eller högst bjudande.

Komodo kofta, brun stl 2 ( vet inte alls vad det motsvarar men kanske medium. Passar dock på en small också om man vill ha den lite slapp.) Helt ny och bara provad en gång. 250.- eller högst bjudande.

Ett par jeans shorts av märket Lola Espeleta stl 36.
Helt nya bara provade. 150.- eller högst bjudande.

En hel ny svart Adidas stl 36 med tagsen kvar! Det är en riktigt snygg hood som är lite länge och med riktigt snygg huva. 500.- eller högstbjudande.

Tiger kofta, svart stl small. Aldrig använd!!
250.- eller högst bjudande

En skinnjacka från Carlings stl Small. Använd ett par gånger men för liten för mig.
800.- eller högst bjudande. (kan även tänka mig byta mot en skinnjacka med muddar och som är lite "slappare" modell än min. Stl small / medium isf.)

Läk till bilderna:
Länk till http://www.pixbox.se/alb_show_id860303_page0.html

Skriv ett litet svar ifall det är ngt intressant. :)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.