I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Spel till Super Nintendo och Nintendo 8 bitars! (perfekt skick)

Övrigt - Köp & Sälj

   

2008-06-30 15:59

Spel till Super Nintendo och Nintendo 8 bitars! (perfekt skick)

Spel till supernintendo och nintendo 8 bitars, i perfekt skick!

Hejsan säljer nu spel till Både snes och nes. Spelen är givetvis svensksålda och alla funkar utmärkt!

Spelen är följande, och är värderade enligt priserna på flera olika tvspelsaffärer.!


Supernintendo
Castlevania, i mitt skick, (dvs bra) mellan 330-400kr (komplett ink svensk manual)
Looney toons, 200 kr (men mitt är lite risigt men funkar dock alltid perfekt och på första försöket) så säg 100kr (komplett med manul,kartong,spel)
Sim city 200kr (kartong och spel)
Pga tour golf 150kr (komplett svensk manual)
super soccer 99kr (komplett svensk manual)
alladin 99kr (endast kasset)

totalt ca 1100kr. men köper du alla spelen på en gång får du dom för 750kr + fraktavgift på runt 100lappen , ca 30% rabatt.


Nintendo 8 bitars
Metroid ca 500kr (ink den exklusiva kartongen)
Bart vs the world ca 250 kr (med svensk manual)
Life force salamander (rasslar lite i kassetten , men funkar utmärkt) ca 250, men den kan vi säga 150kr
Popeye (karl alfred) mellan 350-400kr (endast kasset)


Värdet totalt på nesspelen är mellan 1200-1300kr, där kan du få paketetpris på 900kr. också där 30% rabatt!

Bud kan ni lägga här och/eller i pm. Kom med bud även om dom inte matchar priserna här, vissa kanske kan säljas billigare med en bra motivation. Om flera är intresserade av samma pryl säts ett datum på 1 dag och den som är villig att betala mest får således spelet! Bilder finns, pm din msn så addar jag dig!






 Jag ska inte hänga med dom, jag ska hänga dom!