Ska inte kontaminera tråden men man kan ju faktiskt keepa det real även fast man hookar ett serato. Det finns ju ingenting som säger att man inte kan köpa vinyl i alla fall. Sedan spela av låtarna till digitalt. Har man köpt musiken och sen spelar ute med den kan ett pro-argument likaväl vara att man inte vill slita på sina fina skivor, vilket egentligen är helt förståeligt. Men att köra mp3, att lägga in sina egna röster och lägga cuts på sina egna låtar så det låter som cdgnugg, det är inget som gillas, samtidigt går det inte att göra något åt det nu när tekniken finns. Finns ju alltid en gräns för när puritaner fäller krokben för sig själva och måste ge upp sina principer och ideal. Hur som helst är det en känsla i mig som verkligen vill ha en serato. Just friheten att kunna styra över vilken digitallåt som helst på det viset. Känns ganska otroligt och spännande. Behöver inte ha råd att köpa breaks och dubletter för att träna juggle t.ex. Hade det funnits när jag var liten pojkkille hade jag nog spänt ögonen på ett kompromisslöst positivt sätt. Nu har jag inga cattttzzzzhhh
www.alexanderadiels.com www.soundcloud.com/alexanderadiels