Säljes: Alexander Adiels T-shirtkollektion 100kr styck!!
Har hittils bara gjort en. Började idag.
T-shirten är av mycket hög kvalité, den är tvättad en gång enligt autentisk företagsrutin. 100% cotton vilket innebär 100% bomull.
Storleken är XL. Det är ingen storlek som är direkt 90tals hip hop. Heller ingen såkallad "stekarTee" eller som det av vissa kallas "bögtröja" (inget jag skulle säga då jag uttrycker mig politiskt korrekt i de flesta sammanhang).
Därför har jag tagit på mig en blå exakt likadan t-shirt i storlek XL för att visa hur den sitter på. Även den jag har på mig är tvättad en gång. Enda skillnaden är att den är blå.
Jag är 181cm lång och relativt maskulin, det sista får ni dock ha överseende med.
PRIS: 100kr + du betalar frakt. Kortfattat, du skickat ett kuvert med 100kr + 2 frimärken inklusive din adress. På posten får du väldigt snart en fräck sommart-shirt att visa för dina kompisar när ni vill bada eller bara hitta på något knäppt.
Texten är handmålad mycket varsamt. Endast hjärta kommer att läggas ner i mina t-shirtar. (tjänar inte ett kiss på att sälja dom, i synnerhet inte för 100kr när dom nästan kostar 100kr att köpa, det handlar om att sprida budskap och gemenskap)
Storleksmässigt:
www.alexanderadiels.com
www.soundcloud.com/alexanderadiels
|