Graffare
2008-06-15 14:21
Uppsala reggaefestival 2008 Biljett
Säljer min biljett. Mina vänner bangar som vanligt och jag är inte sugen på att åka själv. Jag vill ha minst åttahundra för den, då jag betalade det. Biljettpriset ligger nu på 1200. 800 eller Bud. Jag bor nära Strängnäs/Eskilstuna, men kan skicka, men då vill jag ha pengarna till mitt konto innan. Men det löser vi då. Kärlek
Http://Instagram.com/Silverstrahle Konst och ingen skit.
finns den kvar?
"You can't fool all the people all of the time<br>But if you fool the right ones, then the rest will fall behind"
Graffare
2008-06-26 14:35
javisst! Just nu är budet 900, bjussa högre
snuuuuuten!
whoa är inte en community, det är en livstil.
Graffare
2008-06-26 14:53
ey. du skulle ju sälja till mig..?? är det bjudning helt plötsligt..?
Graffare
2008-06-27 12:32
Ja, jag fick en massa PM, så nu är det bud. jag skrev väl det till dig?
fan vad fult att först lova en och sen lägga upp att det är bud på det, fyfan! bullshit!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Graffare
2008-06-27 20:26
jag är student och säljer biljetten pga. att jag är fattig, inte för att vara snäll. Som det står i annonsen 800 eller bud. Nu har det blivit bud.
GE DEN TILL PÅVEN! annars äru dum!
Graffare
2008-06-27 20:41
Som Sagt, Bud.
haha fint med fanclub alltså! men nej du sa inte att det blev bud.. du skrev att du skulle åka bort en vecka och höra av dig sen. men ja lycka till med försäljningen.. "peace"
Graffare
2008-06-27 23:30
Ja, jag åkte bort en vecka och kom tillbaks med en massa PM i inboxen. Du hade då det högsta budet.
..sen säger du att allt ska fixas och du ska lämna kontonummer sen när du kommer hem, börjar plötsligt bli girig och ångrar dig. dålig stil!
Graffare
2008-06-27 23:53
Jag är inte grinig, och jag har absolut inte ångrat mig. Biljetten ska säljs av ett syfte, och det är för att jag behöver pengarna och jag ändå inte har råd att gå.
i protest borde ingen köpa den här pga dålig stil
45 clash är fett underskattat
Graffare
2008-06-28 00:11
Dålig stil? Det kallas budgivning Choppa.
kanske det gör, men inte om du säger att han ska börja trixa med kontonr och sånt. och vadå budgivning? när slutar den då? lägg upp den på tradera om det ska budas..
45 clash är fett underskattat
Graffare
2008-06-28 00:29
Jag har inte gett någon kontonummer, det står klart och tydligt att det är budgivning i annonsen.
Sälj den till påven medan du har chansen :P
Oh You Mad Cuz I'm Stylin On You?
hoppas du inte får sålt den din pajas!! Säger att du ska sälja den till påven och sen ändrar dig, fyfan alltså!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Graffare
2008-07-01 18:13
Ha, bumpar tråden åt mig. Hoppas att du hittar någonting bättre att göra än att dra upp gamla trådar för att lägga dig i saker som absolut inte angår dig. Som jag skrivit fem gånger innan, budgivning.
jag gillar att uppa gamla trådar, thats my thing! Folk borde bara se vilken pajas det är, så dom inte får för sig att köpa något av dig, som säger en sak och sen gör en annan!
Graffare
2008-07-02 02:15
Jag skulle återkomma efter en vecka, så ingenting var spikat. Det var bud och jag fick högre.
vad e budet uppe i nudå?
http://www.emnordic.se http://sthlm-underground.blogspot.com http://www.myspace.com/janne303
bjuder 300kr
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Graffare
2008-07-02 18:22
Läs om annonsen, eller som man annars säger: - Gör om, gör rätt.
äsch, du suger ändå!
Redaktionen
2008-07-03 07:13
Vad är det för fel på folk? emelie varför lägger du dig i? Bort ur tråden, BUDGIVNING behöver inte ha ett jävla slutdatum! Klart man har budgivning om man får mer betalt, och *..emelie..* du skämmer bara ut dig!
Graffare
2008-07-03 13:42
Äntligen någon som förstår. Biljetten finns kvar om någon nu skulle bli intresserad av min besudlade tråd.
800 kr eller bud, (det tolkas imo som att du säljer den för 800kr, men om ingen bjuder 800 för den släpper du den för tex 700) Är det bud är det måste du ha en deadline och skriva i tråden vad budet är uppe i. pajasvarning alltså
Jag ska inte hänga med dom, jag ska hänga dom!
Graffare
2008-07-03 14:43
Jag själv tolkar det som minst åttahundra, om fler är sugna blir det bud. Tolkningsfråga kanske? Jag har hur som helst klarlagt att det är bud, och från 800- uppåt. Budet är nu på 950.
ja, men förssök att skriva mindre luddigt nästa gång, känns nog inte så kul för han som la 800kr! Skriv ett datum och klockslag det är deadline så så slipper du mer krångel
Jag ska inte hänga med dom, jag ska hänga dom!
S-Media haha! stackars mig som skämmer ut mig på whoa, hela världen går under! buhuuu! jag lägger mig i för jag tycker att det är jävla dålig stil att säga en sak och göra en annan, men du kanske gillar det? : )