I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[SÄLJES] Gucci, Hugo Boss x2, Louis Vuitton, Tiger of Sweden

Övrigt - Köp & Sälj

2008-06-09 18:04

[SÄLJES] Gucci, Hugo Boss x2, Louis Vuitton, Tiger of Sweden

Först och främst: Det är alltså samma grejer som nämndes i mitt tidigare inlägg, "Div. märkeskläder + accessoarer"... Den tråden blev dock borttagen p.g.a att jag inte satte utgångspris för sakerna, får göra det nu, priserna kan dock diskuteras.

1.
-Oanvända jeans från Gucci.
-Rak modell som smalnar av nertill.
-Storlek 48, vilket motsvarar någonstans runt 28-32 i den andra storleksskalan.
-Nypriset var 4 150:- och kvitto medfås självklart vid köp för att garantera äktheten.

Pris: Har tänkt mig någonstans runt 1 500:-. Onödiga kommentarer som "sjuka priser" och dylikt undanbedes, enligt mig är detta nästan för billigt, men å andra sidan vet jag ju att jag inte kan ta något nypris oavsett om dem är använda eller inte.

2.
-Sparsamt använd vinterjacka (parkas) från Hugo Boss.
-Svart med avtagbar luva.
-Storlek 48-50, motsvarande M/L.
-Nypriset var 6 000:- och den är använd max tio gånger.

Pris: Från 1 800:-.

3.
-Sparsamt använt bälte från Louis Vuitton.
-Brunt i monogramläder.
-Nypriset var 2 400:-.

Pris: 500-1 500:-.

4.
-Kavaj från Tiger of Sweden.
-Svart modell med smal passform och smala slag.
-Storlek 48.
-Nypriset var 3 400:- och den är också väldigt sparsamt använd.

Pris: Från 1 200:-.

5.
-Cardigan från Hugo Boss.
-Grå, dubbelknäppt och grovstickad.
-Storlek S, dock måste det nämnas att den är väldigt liten i storleken, har vanligtvis medium.
-Nypriset var 3 100:-.

Pris: Från 800:-.

Kontakta mig vid intresse så kan jag skicka bilder och vi kan diskutera priset vid ev. affär. Självfallet blir det billigare ju fler saker ni köper.

Robin Rosensvärd Andersson.
Karlaplan/Djursholm.
16 år.

2008-06-09 18:11
...och var har du fått tag i dem?
Känns som att med en sänkning till 30% av inköpspriset för oanvända varor så är du antingen helt oberoende av pengar (och då lika gärna kunde donera dem till myrorna) eller så är det någonting som inte riktigt stämmer.

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2008-06-10 11:31
Jag har aldrig haft problem med pengar och jag har egentligen aldrig behövt jobba för någonting, men att slänga bort saker som jag ändå inte skulle använda utan att få någonting ser jag som ganska onödigt, oberoende av hur pass välbärgad man är.

Vart jag har fått tag på det? Jeansen är köpta på Gucci-butiken i stan, bältet är köpt på LV-butiken några hundra meter ifrån Gucci... Kavajen och jackan är köpta på NK och cardiganen på Åhlens City. Som sagt, har kvitton som självklart medfås vid köp.
Karlaplan/Djursholm.
16 år.

2008-06-10 20:27
kan detta upphämtas inom näsbypark området?
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)

2008-06-10 20:42
and-one: Absolut.
Karlaplan/Djursholm.
16 år.

2008-06-10 21:14
Fan, köpte nyss en Kostym, hade kunnat fått kavajan iaf fett med billigare här...
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.

2008-06-11 15:37
Bra jobbat av Whoas ledning att radera ovidkommande inlägg så fort, sådant förstör bara. Som sagt, fokus bör ju vara på kläderna och inte vad vissa anser om dyra kläder.
Karlaplan/Djursholm.
16 år.