I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Säljes] Div. märkeskläder + accessoarer

Övrigt - Köp & Sälj

   

2008-06-04 20:33

[Säljes] Div. märkeskläder + accessoarer

Säljer nu lite kläder + accessoarer, det mesta oanvänt/sparsamt använt. Får väl se hur pass mycket intresse det finns på detta forum, är medveten om att det kanske är fel forum för den här typen av kläder, men det är värt ett försök. Säg till om ni är intresserade så skickar jag bilder och så kan vi diskutera pris... Ni behöver absolut inte avskräckas av nypriserna, jag vet hur det funkar och att jag absolut inte kan ta ut något nypris för plaggen. Om ni är intresserad av flera saker blir det självklart billigare (paketpris).

1. Oanvända jeans från Gucci, rak modell som smalnar av en aning därnere, dock inte så det är slimmat, i storlek 48, nypriset var 4 150:-. Kvitto medfås självklart vid köp för att garantera äktheten.

2. Svart vinter/kall höst-jacka (parkas) från Hugo Boss i storlek 48/50, vilket motsvarar (?) M/L i den andra storleksskalan... Nypriset var 6 000:- och den är använd vid max 10 tillfällen.

3. Brunt bälte i monogramläder från Louis Vuitton. Sparsamt använt... Nypriset var 2 400:-.

4.Grå dubbelknäppt grovstickad cardigan från Hugo Boss, storlek S. Har vanligtvis medium så den är ganska stor i storleken alltså. Nypriset var 3 100:-.

5. Svart kavaj från Tiger of Sweden. Smala slag och smal passform... Nypriset var 3 400:-... Den säljs även som hel kostym för 4 700:-, men jag köpte som sagt bara kavajen.



(Inlägget ändrat av greggan 2008-06-06 15:45:40)

Robin Rosensvärd Andersson.
Karlaplan/Djursholm.
16 år.