I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Köpes]DBX, Echo Layla m.m

Övrigt - Köp & Sälj

2008-05-26 20:37

[Köpes]DBX, Echo Layla m.m

Om ni ska sälja, känner någon som ska sälja eller ser någon annan som ska sälja så får ni gärna säga till. Vill iallafall köpa dessa saker:

DBX 160X eller 160XT, spelar ingen större roll och jag betalar upp till 1500:-/st. Om pengarna finns är jag eventuellt intresserad av fler än en enhet.

DBX 262, en eller flera och jag betalar upp till 700:-/st beroende på skick.

Event/Echo Layla 20bit, betalar helst inte mer än 1000:- men kan sträcka mig så långt som 1500:- beroende på skick. Bara intresserad av en.

XLR Stagebox, skulle underlätta med en 16 kanals stagebox med XLR i replokalen, men då jag inte är i så överdrivet stort behov av det så är jag inte beredd att betala så mycket för den. Dock är det en möjlighet för du/den/dom att bli av med den snabbt och smärtfritt.

Bor i Östersund och är beredd att betala för frakt. Billigare pris = snabbare affär men jag betalar inte mer än angivet. Är det något mer så är det bara att skriva antingen här eller på min mail; [email protected]

Worship Nothing Studios :Inspelning, mixning, mastring, design, musikvideos m.m: http://www.wnstudios.se