I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Säljes] 10 Deep & L-R-G jeans (helt nya och oanvända)

Övrigt - Köp & Sälj

   

2008-05-14 14:49

[Säljes] 10 Deep & L-R-G jeans (helt nya och oanvända)

Efter krångel (till min fördel) med returer så jag har två par helt oanvända (men i fel storlek för mig) jeans till salu. De är endast prövade en gång och aldrig använda. Alla tags och påsar finns kvar, så väl som kvitto från Shelta. Finns i Umeå men kan skickas var som helst. Förskottsbetalning till Swedbank.

10 Deep Slim & Straight Selvedge (Raw Indigo) 32
"10 Deep´s Slim & Straight är en helt ny fit från de tio djupa som helt enkelt är slimmade och raka precis som namnet säger. Modellen bygger på 10 Deep´s tidigare Signature 4, och man har behållt signatursömmen på bakfickorna, 10 Deep-knapparna, patchen bak samt sina 5-pockets. Den slimmade modellen gör att sneakerhänget är ultimat och du slipper passa dig för att trampa sönder dina jeans. Materialet är tjock och stabil double selvage vilket också innebär en stilig innersöm som visas när du viker upp byxorna. Det här är riktigt bra och lyxiga jeans som känns rätt så fort man tar på dem. Personlig favorit."
1099 kr på Shelta.se
Mitt pris: 850

L-R-G Grass Roots True Straight Root Fit Jean 2008 (Raw) 32
L-R-G tightar till det lite med nya modellen True Straight Fit och ut kommer en bralla som sitter utmärkt och har alla de detaljer vi diggar hos Forskningsgruppen. Ljusa enkla detaljsömmar på bakfickor och på höger myntficka. Den senare är också försedd med en lila knapp som markerar det hela och en L-R-G logo plate i matt silver. Leather logopatch med lila detaljsöm och guldlogga tryckt på. "L-R-G denim kids" patch på höger bakficka, "L-R-G 6 pockets" på bälteshälla och "L-R-Geans" label nere på gylfen. Detta är en superskön 6-pocket som kommer få dig som gillar Straight Root Fit att dregla rejält.
899 kr på Shelta.se
Mitt pris: 700

För köp eller frågor, kontakta mig genom meddelande.