[Bytes] Officiella Byt-Tråden!
Japp! Ni ser rätt!! Här byter vi bara saker med varandra! Inget betalas med pengar här! (Om det nu inte finns en mellanskillnad som måste fyllas ut med pengar då) Drar upp på vinden, rotar fram min "skit", fotar o listar saker jag vill byta imorgon... Men så länge...SHOOT!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2008-05-09 00:45
Så jävla klockren idé! Slopa cashen och börja byta, här lär fynd och roliga byten kunna äga rum!
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
Toastare
2008-05-09 01:12
Sjukt kul idé.
Jag kan än så länge byta bort två 3-pack Ikea köksknivar av följande modell
Jag skyller allt på Emma!
jag tycker att man kan skriva vad de man vill byta motsvarar i värde till pengar, så man vet att man byter någorlunda likgiltigt :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag skulle vilja byta en massa skisspennor, både touch och några posca.Mot något trevligt, tex sprayburkar.Men kom gärna med förslag :)
Kearl är dom oanvända? och va e det för färger och så? Jag har allt du kan tänka dig nästan, säg vad du vill ha förutom burkar...Fast det har jag också iofs...
Jag byter gärna bort en New Era keps jag har i min ägo:
Size 7 1/2 Byter mot någon annan colorway. Gärna vit, grön eller lila.
Can't break necks in boxes
hade en tråd där jag ville byta wii spel, tillåme mot tshirts, uppe förut.. blev itne av med ett enda spel :( vill byta wii spelen: Worms: A space oddity mario galaxy 10/10 resident evil 4: wii edition 9/10 metroid prime 3: corruption 9/10 zack & wiki 8/10 Eledees 8/10 Kororinpa 7/10 mario party 8 7/10 wii sports 7/10 endless ocean 6/10 wii play 6/10 links crossbow training 4/10 poängen är tagna från gamereactor.se orkar inte leta nån annan stans. håller i många fall inte alls med om poängen, vissa som har lägre poäng tycker jag är bättre än dom med om högre. men jaja. å dvd filmer(imdb betyg): Natural city 5.9/10 genre:sci-fi, action, drama, thriller save the green planet 7.5/10 genre: cyberpunk, komedi, thriller, skräck kanske kommer på nå mer sen. vill gärna byta mot exempelvis filmer, kläder(gärna lite hippie aktiga) eller skumma instrument eller nått skojjigt.
underbar tråd! ska leta upp om jag har något kul crap att byta bort
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
Watakushi X2 - Vad är du på jakt efter för Tee-storlek då? Kan vara bra att veta.
Jag har en hel del ! :)
Oh You Mad Cuz I'm Stylin On You?
Toastare
2008-05-09 23:08
Min knivar är värda 175kr stycket och är i obruten förpackning.. har själv ett set och de är helt okej, inga global.. men för amatörkocken kan man njuta av dem i köket utan problem. De funkar även att kasta om man känner för det.. Jag byter mot förslag
Jag vill byta mitt cod4 mot rainbow six vegas 2 till ps3, någon?
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
har en direktdriven pioneerskivspelare som jag kan byta mot ett par reggaevinyler!
45 clash är fett underskattat
Jag byter ett xbox360 premium, play'n charge kit, guitar hero II+III+gitarrer+burnout paradise mot en laptop som är någolunda tyst och som är spelduglig.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Jag byter gärna en iPod nano (svart) & en låda med skiss pennor (15 touch 15 posca & kanske 30 andra pennor) mot en iPod touch!
Jag vill gärna också ha nya sprayburkar & tees i stl S, jag byter mot förslag
Byter gärna bort Jay-Z Kingdom Come på vinyl, endast lyssnad på en halv gång. Bytes mot... vad har du?
"Power Is My Politics, their system is my bottom bitch."
Unreal tournament 2004 till dator kan jag byta bort med
45 clash är fett underskattat
Nokia 6280, har 2 laddare, 2 USB sladdare, 2 Orginal headset, Kartong, alla manualer tror jag. 1 GB minne på den.Tyvärr låst till tre men går att låsa upp. Sök på nätet . Bytes mot?... Ja du, hit me
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger
En TAPCO mixer den minsta plus en DKAY 2 mic , värde kanske 600 bytes mot en mic lr förslag
*host host*"ahh..broshan tog liite haschis" xD
Graffare
2008-05-12 17:54
Jag har en mp3 spelare att byta med.
Spec:
Sharp
20 gigabyte
kvitto, manual, förpackning och allting ingår, förutom hörlurar.
Länk
Http://Instagram.com/Silverstrahle Konst och ingen skit.
Tjoho alla! Har en Nokia 6630 fullt fungerande. Men fick den av polaren för han köpte en ny, då fråga han om ja ville ta över den. Så ja gjorde det! 1,3 Megapixel kamera Hightech Phone med video kan du kolla på. Inbyggd mp3 spelare. Redigera videor som du spelat in själv kan du göra i telefonen. Bilder också. med mera! Så tyvärr har ja bara laddare och telefon. (DEN ÄR INTE STULEN) fungerar otroligt bra! Tyvärr så låst bara till 3G antar jag! Har använt den några veckor! Så ja har inte en aning om det funkar fler kort i den! Men det märker ni själva annars :). Ja skulle kunna tänka mig att byta mot något snyggt klädesplagg (NYTT SOM DU INTE ANVÄNDT) & keps(NY) & mp3 & ipod eller vad som helst :). Något om är värt runt 500 & 600 spänn. Min telefon Nokian har svart skal med några få repor du inte lägger märke till!:). Mycket bra telefon tycker ja när ja använde den i 1 månad ungerfär! Så verkar detta något för dig?. Skriv ett PM och så kan vi se vad vi kan komma överens om!:). Take Care All!
SHEEEEET kleptoman tråden!!!! woho!!!!!!! dom där knivarna värkade SÄRSKILT suspekt, shit kompis, vem fan har 3 knivsett hemma :D
gräv bort skåne.... SEN kan vi bomba svenskarna
Mc_Mister-K Dem som gillar att laga mat antagligen. ingen som vill ha några touchpennor ( märket touch ) Bytes mot något skojj...
Jag har en mikrofon och en preamp till byte.Studio projects vtb-1 preamp och en ADK vienna mikrofon. För ny priser kan ni googla. Alla byten är av intresse, runt 1500 kr i bytes värde, bra pris bra pris.. yalla yalla!
work some magic
alla sladdar följer med!!!!!!!!!!!! värde: ett par hundrigar..
work some magic
Har ett PS3 med Fifa08, Guitarhero3 med gitarr och Assasins creed Kom med bytesförslag, bor i gbg.
Kan börja med ett par st
Mobiler ...
2 st Sony Ericsson T610or, en med låda och kvitto, och en utan, den utan har lite seg joystick. (den med låda på bilden). Olåsta...
1 st Nokia 6680. Kvitto och låda som på bilden, låst till 3...
1 st LG U8120. Kvitto o kartong. Rullgrejen på kameran är lite halvt ur funktion, men det är inget man stör sig på. TROR den e låst till 3, men det ska man kunna låsa upp gratis...
1 st Sony Ericsson T630.
Sony Ericsson T630 Laddare, utan kartong.
Digitalkamera ...
Nikon Coolpix 5600. 5.1mp. Med kartong och allt, dock osäker på kvitto...Den funkar men skärmen är
sprucken som ni ser...
Stereos ...
Panasonic . Jävligt bra skick!
Sony . Klassisk, grym kvalite...Ett jävla tryck faktiskt!
Ett par knappar som fattas vid bandspelaren, dom funkar men det e inte lika snyggt bara...
Baksida Xbox ...
Chippat med Exexuter 2. On/off switch. Pärmen som står bakom e full med div skivor, följer med...Den ena handkontrollen är lite laggig ibland, men en ny kostar la bara 150 spänn typ..Och fullt med saker på hårddisken...
Kläder ...
Vindjacka av märket RNR. Knappt använd.
Strl: M Vinterjacka av märket Selected.
En liten färgfläck på armen... Storleken vet jag inte ritkigt faktiskt för lappen e borta, men det e en L tror jag, eller M om jag har fel...
Vindjacka Adidas . Knappt använd.
Storlek TV ...
21 tum Tandberg ..
Fjärrkontrollen har smakat på min vrede ett par gånger om dagen genom åren, så den ligger på dödsbädden kan man säga...Men en universal som går på en hundring om man e snål e nog bästa alternativet...
Dator
Shuttle X 2 gb ram. Har flera st hårddiskar, så utrymmet är inget specifikt, minst 200 gb iaf...Amd.
Vattenskyddat tangentbord, 17tum lcd skärm...(liten vit prick i ena hörnet).
Skärm
17tum lcd skärm Inga krav, kan bytas mot vad fan som helst!
Men är mest på jakt efter laptop, platt-tv eller projektor för tillfället!
Hej, Hej!
Byter bort lite saker mot vad som helst; cd-skivor, kläder, xbox-spel, kameratillbehör, accesoarer, telefoner, you name it! Om någon där uppe i tråden är intresserad av att byta mot era grejer så hojta!
NÅGRA CD-SKIVOR Hood från Southpole strl. L. Använd en gång typ
New Era keps i strl. 7 1/8
Jeans från Eckö i strl. 33 ALDRIG ANVÄNDA!
Give me five!
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
kan tänka mig ett ps2 för min mick, eller ps2 + spel för mick & preamp.
Studio projects vtb-1 preamp och en ADK vienna mikrofon. För ny priser kan ni googla.
work some magic
up! Kom igen vad fan!
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
ny samsung L830 med 8gb minneskort bytes mot något!
hellst typ mick, mixer elr något nice :D
LÄNKEN obs! priset på annonsen ska va
1700 men har ej pallat sänka..
PM
Toastare
2008-05-16 00:31
Mc_Mister_K, jo för två knivset a 175kr är så jävla hett att sno. Jag pallar inte gå till Ikea för att byta in 300kr..
SKIVOR: DC & Dainja - Swedishish EP (feat. Form One, Leo, Glaciuz, Akrobatik, Sage Francis & L-Fudge) Governor Andy - Torra Benens Dal CD (pyttelite skadad booklet) Kalas '99 CD (med bla Timbuktu - Lifestress, Chilly&Leafy - Tuff Tripp, nån låt med ADL) Promoe - Prime Time/Chosen Few 12" Rusty James & Aegiz - War Stories EP Ship Of Fools - Check The Resume/Say What 12" (liten prislapp på omslaget, är nog svår att få bort utan att skada omslaget) Smuts & CO - Inferno 12" (Chords & Organism 12) Taken By Trees - Sweet Child O'Mine 7" (lite fel vid uppspelningen, något på skivan som stör vid 2-3 tillfällen, kanske går att få bort) SNES: SNES Baskonsoll + 1 kontroll (& alla sladdar) Breath Of Fire II (Komplett) Illusion Of Time Super Mario World Starwing USA-Konverter (så du kan spela dina USA-imoprterade spel på svensk maskin) spelen (förutom BoF2) är enbart kassett --------------------------------------- SÖKES: Fröer (eller plantor) till olika roliga/udda växter. framför allt söks just nu: Sockerrör, Kolaplanta (kolabönor), Tébuske (gjärna lite finare té sort), Fjärilsbuske (då främst planta, tror iof jag vet var jag kan skaffa en sådan men till dess), Kokaplanta (om det är lagligt), Kathbuske (även här om det är lagligt, om du vet om det är det eller inte meddela mig gärna) men även annat kan vara av intresse. SÖKES (MER): bra svesnk hiphop (som är svår att hitta). kassett-deck till stereo (bra kvallite) annat kul. detta gäller i ca: 1 vecka sen har jag inte tillgång till mitt "byteslager" på ett tag, så var snabba. skicka gärna meddelande med bytesförslag om du finner saker av intresse.
Toastare
2008-05-16 01:37
Jag byter mina två knivset mot en tv-spels konsoll :DDDD vilken som, som funkar :DD tänk vad roligt ni kan få i köket..
BountyBoo: hade jag inte redan haft mig just ett sånt sett med knivar (och ett bättre sett) så kanske.
Intressanta mina saker va då! INGEN som e sugen på ett xbox t.ex? 100 spel till!! wtf!?
moonman kan man få en större bild på hooden? jag ser inte riktigt vad det är för motiv. vad tänkte du dig lite mer specifikt i bytesväg?Det jag har att byta med såhär på rak arm är: - en brun foursquares tee med röda gula och oranga stjärnor, all-over print. (XL tror jag) - en ljusblå melerad v-neck tee från american apparell, snygg som fan. (XL/XXL tror jag, men american apparell är ju jävligt små storlekar) - lite anticon vax. (bilder kommer när jag kan låna en kamera)
r ett turntable sony pcdj9000 o mixer...
va e strl på adidas jack rolf?
e sugen på stero rolf, e det aux??
Jag vill byta en SF-biocheck mot nåt roligt med musik . Helst i Uppsala!
Någon som har en kontrabas, trumpet eller fiol som ni vill byta mot nånting skojsigt? Kommer inte direkt på något på rak arm, men om nån skulle vilja bli av med något av ovanstående instrument så hör gärna av er.
Kommko nej det tror jag tyvärr inte, står inte på nånstans... Men andra saker den har är EQ, surround, cd, tape, phono, tuner, DBFB, och lite sådär... Om det var Sonyn du syftade på? Panasonicen hittar jag inte heller aux... Dock har jag en Technics förstärkare från back in the days when quality was prio #1... Kromad, snygg och en riktig värsting...Den e ju lite dyrare då.. Men skulle du va intresserad av den så kan ja fota den åt dig...
Storleken på adidasen står på en bild ja länkade...Men står inte nåt europeiskt mått vad jag kan se...
tyckte storl l skymtade.. d vet ja, fridens
alumni - här har du en större
BILD jag kom även på att jag har ett paintballgevär liggandes. inget tävlingsvapen utan ett sånt med vanliga kolsyrepatroner. fixar bild snart.
Give me five!
vad byter ni mot min mpc500 i fint skick, orginalkartong och 512 mb compact flash?
Toastare
2008-05-17 15:42
Rolfi, jag vill men du vill ju inte ha mitt Ikea 3-pack!! Jag lägger på en bärs också!
Har dom här skivorna att byta antingen mot andra reggae/hiphop vinyler eller nått annat kom med förslag Freddy fox - "Hey ho" 12" Jah Lion - Colombia colly LP Jogi - "J.O.G.I" + "Papparazzi" 12" Sean paul - "Work with it" + "tresspass" 12" Knockout Riddim LP Gentleman - "Leave us alone" + RMX "Fire ago bun them" + RMX 12" Gentleman - "Rainy days" + LIVE + dub "Dem gone live" 12" Delano - "Murder mix" + Taxi gang - "Village caller" 12" Curse of the evil badger (battletool) LP Smuts o co - "Lågbudget" + "Inferno" 12" Advance patrol - "Para ti" + "rock & juan" 12" Swedish ish 12" Organism 12 - "Diamanttårar" + "Jävligt fresh" + "Varsågod (tack man)" 12" Xecutioners - "Let it bang" + "Xl" + "scratch" 12" Scratch perverts - "Come get it" + "Time" 12" Eminem the slim shady EP Prodigy - "babys got a temper" + Dub 12" Kristus & Gubb - "Spelet" + "Ladidadi" 7" Death before dishonor 5 DVD1 och DVD2 UK cup clash 04 DVD1 och DVD2 How fi dance reggae vol2