I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Säljes] Högtalarsystem, MP3 spelare, Radiostyrd båt

Övrigt - Köp & Sälj

2008-05-03 16:25

[Säljes] Högtalarsystem, MP3 spelare, Radiostyrd båt

Säljer lite prylar pågrund av att jag behöver cash, priserna kan diskuteras.

Pryl 1 , Nypris : 650 kronor, mitt pris 350 kronor..
Plug the Logitech X-530 into your PC, music player, DVD player, or even your PlayStation or Xbox game console and immerse yourself in clean, crisp, consistent surround sound from your games, movies, and more. The high-tech subwoofer adjusts itself dynamically to deliver distortion-free bass. And the five wall-mountable satellite speakers use Logitech's patented FDD2 technology to eliminate the uneven sound response created by conventional dual-driver designs. The result: a clear, uniform sound field without the "hot spots" and inconsistency of other dual-driver satellites.

Information:

Allmänt Typ av produkt Högtalarsystem för PC-multimedia hemmabio Dimensioner (BxDxH)/vikt Satellithögtalare : 6.4 cm x 7.6 cm x 20.3 cm
Bashögtalare : 15.2 cm x 23.5 cm x 22.9 cm Högtalarsystem Systemkomponenter 5 högtalare, bashögtalare Typ av högtalare Aktiv Nominell uteffekt (total) 70 Watt Max (RMS) utgångseffekt (totalt) 140 Watt Svarsbandbredd 40 - 20000 Hz Signal-till-brus-förhållande 96 dB Ljudförstärkare Integrerad Anslutningsteknik Kabelansluten Rekommenderad placering Kan monteras på vägg Kontroller Volymkontroll för subwoofer, volym Specifikationer för högtalarsystem Inkluderade högtalare 2 x höger/vänster kanalhögtalare - 7.4 Watt - kabelansluten
2 x höger/vänster bakre kanalhögtalare - 7.4 Watt - kabelansluten
1 x högtalare för mittenkanal - 15.5 Watt - kabelansluten
1 x bashögtalare - 25 Watt - kabelansluten Specifikationer för drivrutin Bashögtalare : 1 x drivrutin för bashögtalare - 5.25" Anslutningar Anslutningstyp 1 x hörlurar Strömtillförsel Strömenhet Strömadapter Nätspänning AC 230 V

Pryl 2  Nytt pris : 300 kr? mitt pris 50 kr
Ingår ingen sladd så man kan föra över låtar därför det billiga priset, är nå thailand hangwang märke så inget o hänga i julgranen men den fungerar iallafall!

Pryl 3 : Nypris 600 kr på Ullared, mitt pris 300 kr!
Fungerar asfint om du vill ha mer info ba skriva, har även en radiostyrd helikopter som kosta 800 kronor ny.

vafan jag e fattig så garva inte hahaha