I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Säljes] Behöver pengar akut! Säljer billigt Ps2 + spel

Övrigt - Köp & Sälj

   

2008-04-14 13:23

[Säljes] Behöver pengar akut! Säljer billigt Ps2 + spel

Nu sitter jag helt pank och utan käk och cigg, så jag tänkte sälja mitt gamla Ps2 tilsammans med några spel.

Konsollen är i fint skick men saknar tyvärr låda, manual, garanti och liknande då det råkade slängas i den senaste flytten. Alla sladdar som behövs medföljer självklart, samt en orginalhandkontroll och ett 8mb minneskort, även det i orginal.

Jag har tre orginalspel och ett gäng promospel som jag slänger med på köpet.

Orginalspelen är:
Metal Gear Solid 3: Snake Eater Limited Edition (Manualen medföljer inte, eftersom den var ihopsatt så jävla kasst från början så den trillade sönder redan efter några veckor.)
Kessen (plus manual)
Gran Turismo 4 (manual + kvitto finns)

Promospelen:
Kessen 2 (med manual)
Call Of Duty 2: Big Red One
Vietcong: Purple Haze
GUN
Black
True Crime: New York City
The Incredible Hulk
Shrek Superslam
Crash Tag Team Racing

Promospel, för er som inte vet, är spel som delas ut gratis i reklamsyfte och saknar oftast manual, ordentligt fodral o.s.v. Brorsan lyckades komma över en del då han jobbade på EB Games nämligen, så jag slänger med dem gratis :) Skicket på orginalspelen är mycket bra, men promogrejerna vet jag inte riktigt.

650:- verkar som en schysst pris för alltihop tycker jag. Är det flera intresserade så får ni väl lägga bud på det. Grejen är att jag är i desperat behov av pengarna och kan egentligen inte ta mig in till stan (Sthlm) heller. Allra helst så får man komma ut till Jordbro och hämta det, men i värsta fall får jag väl försöka ta mig in ändå.

Ska det skickas så får man sätta in pengarna + frakt till mig så jag har dem idag och så postar jag det så fort som möjligt.

Help a brother out!

I´m kind of a big deal...I have many leather-bound books and my apartment smells of rich mahogny