I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Säljes] Behöver pengar akut! Säljer billigt Ps2 + spel

Övrigt - Köp & Sälj

2008-04-14 13:23

[Säljes] Behöver pengar akut! Säljer billigt Ps2 + spel

Nu sitter jag helt pank och utan käk och cigg, så jag tänkte sälja mitt gamla Ps2 tilsammans med några spel.

Konsollen är i fint skick men saknar tyvärr låda, manual, garanti och liknande då det råkade slängas i den senaste flytten. Alla sladdar som behövs medföljer självklart, samt en orginalhandkontroll och ett 8mb minneskort, även det i orginal.

Jag har tre orginalspel och ett gäng promospel som jag slänger med på köpet.

Orginalspelen är:
Metal Gear Solid 3: Snake Eater Limited Edition (Manualen medföljer inte, eftersom den var ihopsatt så jävla kasst från början så den trillade sönder redan efter några veckor.)
Kessen (plus manual)
Gran Turismo 4 (manual + kvitto finns)

Promospelen:
Kessen 2 (med manual)
Call Of Duty 2: Big Red One
Vietcong: Purple Haze
GUN
Black
True Crime: New York City
The Incredible Hulk
Shrek Superslam
Crash Tag Team Racing

Promospel, för er som inte vet, är spel som delas ut gratis i reklamsyfte och saknar oftast manual, ordentligt fodral o.s.v. Brorsan lyckades komma över en del då han jobbade på EB Games nämligen, så jag slänger med dem gratis :) Skicket på orginalspelen är mycket bra, men promogrejerna vet jag inte riktigt.

650:- verkar som en schysst pris för alltihop tycker jag. Är det flera intresserade så får ni väl lägga bud på det. Grejen är att jag är i desperat behov av pengarna och kan egentligen inte ta mig in till stan (Sthlm) heller. Allra helst så får man komma ut till Jordbro och hämta det, men i värsta fall får jag väl försöka ta mig in ändå.

Ska det skickas så får man sätta in pengarna + frakt till mig så jag har dem idag och så postar jag det så fort som möjligt.

Help a brother out!

I´m kind of a big deal...I have many leather-bound books and my apartment smells of rich mahogny

2008-04-14 13:40
Eller äh vafan, jag sänker priset till 600:- på en gång. Ps2:an är ju inte toppmodern precis och jag behöver verkligen pengarna...

Vid snabb affär kan man få den billigare, men då är det i princip under dagen som gäller.
I´m kind of a big deal...I have many leather-bound books and my apartment smells of rich mahogny

2008-04-15 00:46
Uppar tråden..

Hade en snubbe som var intresserad innan men det blev inget av det, så allt finns kvar för 600:- som sagt.

2008-04-15 11:48
Sänker alltihop till 500:- då det verkar gå lite segt och jag verkligen börjar bli i behov av pengarna...

Jag har även för mig att jag har en sån där pryl som gör att man kan se på DVD-filmer på konsollen, ska se om jag hittar den, så slänger jag med den på köpet.

2008-04-17 02:22
det finns inbyggd DVD spelare i ett Ps2, behöver ingen pryl för, såvidare den inte är sönder
Life´s not a bitch Life´s a beatiful woman! You only call her a bitch cause she won´t let you get that pussy!

2008-04-17 02:33
haha ångest att ingen hookar... prova blocket ist, mycket mer folk där jue
House is hiphop on fast forward ..

2008-04-17 02:43
"det finns inbyggd DVD spelare i ett Ps2, behöver ingen pryl för, såvidare den inte är sönder"

Ja, det gör det nog förresten.. Det var ett tag sedan jag använde det, var det PS1 man kunde ha en DVD-pryl till då kanske?

MaKkan_XL P23
Har en som ska köpa det nu för 500 + frakt,  so it's all good :)