Bytes: dvd filmer mot ps2 spel.
byter mina filmer mot dina ps2 spel.
dvd som jag har:
Day after Tomorrow & Faculty Matrix Reloaded & Matrix Revolution Mission Impossible 2 & Undisputed Junior Bonner & The Shephard Wives Sky Captain and the World Tomorrow & Manson Family I Robot(inplastad) & Batman Begins V för Vendetta & Finding Neverland Million Dollar Baby & Hulken Bruce Willis Box(Hostage - Four Rooms - The Bandits - ten whole yards) Ransom & Kids u-turn & demolition man Taxi Driver & Gangs of New York Death Racer 2000 & Kill Bill vol 2 Hett Guld & Thrill Citizen X & Eternal Sunshine Jorden runt på 80 dagar & Consulting Adults Bad Boys 2 & För en handfull dollar Seven Years in Tibet & Total Action Butterfly Effect & Romper Stomper Terror på Elm street 5 & Freddy's Dead Netforce & Point Doom Hornblower & Sliding Doors Mark of a Murderer & Biggles Adventure Time Black Point & Traffic Insomnia & The Scorpion King Passion of the Christ & Traffic Harrison's Flower & Beautiful Creatures.
har bara ett spel till ps2an så skriv vad för spel du har så kikar jag upp ifall de verkar bra och säg vilken/vilka filmer du vill ha :p. skrivit i en annan forum oxå så vissa filmer kan vara redan utbytta så först till kvarn :>
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|