I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Varning! Beställ INTE från Maillot-Jaune!!!

Övrigt - Köp & Sälj

Skivsamlare

2008-02-26 11:41

Varning! Beställ INTE från Maillot-Jaune!!!

Vill bara droppa lite sanning om detta låtsasföretag. För ungefär två år sedan gjorde jag en beställning från Maillot-Janue. Efter två månaders väntan och otaliga mail till dem, varav ungefär hälften av dem ignorerades fick jag min order.

Nu i julas (var jag dum nog) att ge dem en ny chans. Jag la min beställning precis efter jul, och någon order har jag inte sett till. Jag har mailat dem 5-6 gånger och blivit totalt ignorerad, inte ett livstecken från deras sida. Jag betalade med VISA-kort och pengarna är dragna. Jag vet dock inte om jag orkar ta detta till nästa instans då ordern bara lång på 100-nånting.

Men jag vill utfärda en STOR varning för detta pajasföretag. Beställ INTE därifrån!!!

Mvh Olof Sylvén

-"Shit, I lost him in the Sun!"

- Whoa PixelCrew 2004!

2008-02-26 12:12
Ring dem på 060251723 googlade och hittade detta nummer i ett företagsregister kopplat till sidan http://www.maillot-jaune.com/
En rotnonchalant kannibalistisk kulturkameleont med omättlig hunger för allt från tahitisk högerprogg till ethiopisk slapstick.

2008-02-26 16:20
Låter inte roligt, jag har beställt lite från dom och har verkligen inte haft några problem. Köpte bland annat lite olika t-shirtar m.m. Fick fel vara en gång, fick likadana skivor fast jag skulle ha två olika. Ringde dom och löste det hela med att jag skickade tillbaka ett ex och dom skickade det rätta plus portokostnaden som jag la ut. Tråkigt det som hänt dig, tycker dom borde kompensera dig med nått.

2008-02-27 18:43
060251723 det är ett franskt mobil nr så slå 003360251723 så kommer du nog rätt
Du är ett lat stycke mat!

2008-02-27 21:18
Jag trodde det var till sundsvall... de har 060 som riktnr...
En rotnonchalant kannibalistisk kulturkameleont med omättlig hunger för allt från tahitisk högerprogg till ethiopisk slapstick.

2008-02-29 13:59
har funkat helt ok för mig
Batman (during a bat-climb): "Careful, Robin. Both hands on the Bat-rope." <br> Robin: "Sorry, Batman."

2008-02-29 19:23
En fördel är ju att betala med faktura/postförskott när man beställer ifrån mindre företag/sidor så blir man iaf inte blåst, dock så tillkommer det oftast en avgift som ligger på ca 50 kr..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skivsamlare

2008-03-01 11:48
skitföretag.
-"Shit, I lost him in the Sun!"<br> <br> - Whoa PixelCrew 2004!

2008-03-02 03:25
Samma varning bör utföras för www.dollarsanddimes.com .

Tyskt fuck företag där ja förlorade över 1000 spänn..fick hälften av va ja beställt och trotts flertalet telefonsamtal med idioten som äger det (mailen ignoreras).
dollars and dimes , endast för dom.
Tror han/dom har fler företag , dom "säljer" en del via ebay tydligen oxå.
Saknar dej Susanne Olsen!
Älskar dej för evigt!
1984 25/9 - 2006 2/2