I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: Fiskeredskap

Övrigt - Köp & Sälj

   

2008-02-25 14:38

Säljes: Fiskeredskap

Fiskespö + rulle.

Spöt: Shimano CATANA Spinning 1.80m C.W. 3-15g
Rullen: Cardinal Premier Abu Garcia Model CPULF

det här är alltså en UL (ultralätt) utrustning för maximal kännsla när du fiskar. Om du bara skulle få en liten aborre så blir det ett riktigt nöje o dra upp den, sammtidigt klarar det större firrar också, på det här spöt har jag dragit upp en 16 kg gädda förra sommaren, tog ca 45-50 min och var det roligaste jag gjort inom fiske. Riktigt grymt spö och rulle för riktigt roligt fiske! Och självklart har ja slängt på en grym lina också, kommer inte ihåg namnet elr vad den håller för men den håller för en mindre val. Linan kostade drygt 400:-

för utrustningen komplettt vill ja ha 800:- elr hbj, annars 500:- st för rulle och spöt. lagt ut runt 2000 för det och har inte använt så mkt.

Har ett utfällbart metspö med en rulle på, för dig som vill meta långt ut elr nära stranden. Rullen är Shimano FX2000 (haspelrulle) och spöt har ja ingen aning. För det vill ja ha 100:- elr hbj eftersom spöt inte är nå vidare snyggt. har ingen bild på det här men är riktigt bra om du ska meta.

Har massor med drag, säljes från 10:- st elr allt till paketpris enligt överensk.

Har även massor av flugor och bindningsmaterial, flugor från 5:- st elr allt till paketpris.
Materialet kan disskuteras, har även ett bindningsstäd som jag inte hittar just nu, ska leta fram det.

ska du köpa drag elr flugor lösa så får du köpa för minst 100:- annars är det ingen idé att vi gör oss besväret.

STOCKHOLM ONLY! Pallar inte posta det här..

Bilder:
Spö
Spö+rulle
Rullen
Dragen
Flugor+material

Folk som inte vill köpa nånting behöver inte besvära sig med att tjaffsa om sakerna.

fred!