I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Märkeskläder + skor

Övrigt - Köp & Sälj

   

2008-02-07 15:41

Märkeskläder + skor

Garderobsrensning våren 2008!

2 st. One True Saxon-tröjor.

En grön pikétröja, 2006 års modell med detalj på höger axel och hundlogga på bröstet. Helt oanvänd! Storlek S, men är i praktiken som en stor M eller en mindre L. Pris: 350:-

Brun tröja i mjuk bomull, inte samma sorts tyg som den andra (piquet? stavning?). Använd och tvättad en gång. Storlek som ovan. Pris: 250:-

1 st One True Saxon-skjorta.

Brunrutig skjorta i tunn bomull med lustiga inslag vid axlarna. Aldrig använd/tvättad/struken. Storlek M på lappen men något större, dock inte lika oversized som tröjorna. Pris: 250:-

1 st Lammullszip, Fred Perry.

Köpt på Savile Row strax innan de flyttade. Aldrig använd, gick ner en hel del i vikt och plötsligt var denna M för stor. Har legat väl förvarad. Brun med ljusbruna detaljer (övertydliga på bilden pga blixt), sticks ej. Pris 300:-

1 par skor. Sergio Tacchini "New Artisan".

Om jag inte minns fel är detta från färgsättningen våren 2006. Detta par är vita med svarta och gröna detaljer. Tycker dessa är galet snygga och impulshandlade dem för att senare komma på mig själv att jag inte kommer bära grönvitt.... Använder istället ett par helsvarta.

Storleken är 42 och de motsvarar ungefär adidas storlekar, dom är nästan identiskt stora med mina superstar 42or. Inget innerfoder i skon förutom runt hälen, alltså en något svalare sko lagom för våren (eller mesiga vintrar som denna). Kartongen rationaliserades bort för att få mer plats i resväskan hem.


---

Varorna finns i Stockholm och är självklart smidigast för alla om det praktiska kan tas på plats här. Känner sig nån icke-08 säker på storlekarna och vill ha det skickat löser vi det också (tveksam om skorna, kan bli dyrt). Cash eller banköverföring is king.
Har haft andra användarnamn tidigare, ett skrotade jag och ett försvann med strulet nu senast. Tycker nån att en ny användare känns tveksamt så ruskar jag fram "referenser".

Negative, negative.
Our destination is Gaza.