I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: 5 dagar gammalt Nintendo Wii + 3 spel + Logic 3 Laddstation

Övrigt - Köp & Sälj

   

2008-02-03 00:33

Säljes: 5 dagar gammalt Nintendo Wii + 3 spel + Logic 3 Laddstation

Säljer härmed mitt Nintendo Wii + 3 spel + Logic 3 Laddstation. Köpte mitt Nintendo Wiii den 29:e januari alltså för 5 dagar sen på SIBA i Borås. Så allt är i absoluta nyskick inkl spel & laddstation. Kvitto & garanti finns. Har även kvitto på laddstationen. Har spelat ca 5 timmar på konsollen allt som allt.

Anledningen till att jag säljer det är för att jag trodde det skulle vara betydligt roligare och kände rätt snabbt att det inte var min grej. Kan desvärre inte lämna tillbaka det pga bruten förpackning eller jo jag kan lämna tillbaka det men då kommer SIBA ta ut en avgift på minst 600:- för " kontroll/återställning " av konsollen som det står på kvittot. Spelen kan jag heller inte lämna tillbaka pga bruten förpackning.

Det som ingår i paketet är följande:

- Wii Basenhet ( Vit )
- Wii Remote With Strap
- Wii Nunchuk
- Wii AC Adapter
- Wii Stereo AV Cable
- Wii Stand
- Wii Stand Plate
- Wii Sensor Bar
- Wii Sensor Bar Stand
- AA Batteries

- Alla original kablar, original kartong samt manualler medföljer

- Logic 3 Laddstation

Laddstation till Nintendo Wii. Inbyggd kylfläkt för konsollen
vilket ökar livslängden samt prestandan. Förvaringsplats
för Wii Remote. Inbyggd batteriladdare för 2 st AA batterier.
2 st uppladdningsbara batterier medföljer ( Ej använda ).
Laddstationen ger blått ljus i detaljer.

Det följer även med 3 spel:

- Wii Sports ( Boxning, Bowling, Baseball, Tennis & Golf )
- Crash Of The Titans ( Crash Bandicoot )
- Red Steel


- För fler bilder eller annan info är det bara messa.

- Betalning sker till SEB konto. Kan hämtas direkt i Borås alt skickas mot en fraktkostnad på 160:-

Bild: Nintendo Wii

Pris: 3000:-

//A

" If I forgot you, forgive me. It`s either a genuine mishap or i never liked you. "