I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: Streetwear + Sneakers (Cosby, Alife, Nike, Adidas, LRG, Vans mm)

Övrigt - Köp & Sälj

   

2008-01-16 17:02

Säljes: Streetwear + Sneakers (Cosby, Alife, Nike, Adidas, LRG, Vans mm)

Dags att sälja av lite smått och gott. En del som jag tröttnat på, en del som jag inte kan matcha med något, en del som jag fått men aldrig använt och en del som jag kommit över på annat sätt men inte vill ha (nej, inte stulet)

KLÄDER:

Reebok Tracktop Strl. L - 200 Kr

Väldigt gott skick, har själv aldrig använt den men ser ut att vara i så gott som nyskick. Inga skavanker eller underliga dofter så vitt jag kan se eller lukta.

Adidas Tracktop Strl. L (Sitter dock som en XL) - 200 kr
Även denna är i väldigt gott skick och enda anledningen till att jag säljer den är att den är för stor för mig. Köpte den nämligen i tron att den skulle sitta som "standard L" för Adidas i liknande modeller men denna är alltså mer som en rätt stor XL.

Fred Perry Tracktop Strl. XL - 200 kr
Fred Perry håller stilen i vanlig ordning, dock har jag tröttnat på just denna. Gott skick.

LRG Hoodie Strl. L - 150 kr
Ett par små fläckar (SE HÄR), i övrigt är även denna i gott skick.

Nike t-shirt Strl. XL - 100 kr
Köpt i somras, använd 2-3 ggr.

2K By Gingham - Tougher Than Diamonds Rich Like Cream t-shirt strl. L - 100 kr
Skynklig på bilden men jag har inte använt den mer än max fem gånger sen jag köpte den

Cosby t-shirt - Dödskallar grön/svart Strl. L - 150 kr
Köpt i somras, skön men jag har tröttnat på den

Jack & Jones Hoodie Strl. L - 250 kr
Den här har jag inte använt överhuvudtaget så den ÄR i nyskick...Fick den i födelsedagspresent förra året men den är inte riktigt min kopp té!

SKOR:

Vans Pink Flamingo Sz. 10.5 (US) - 150 kr
Använda gissningsvis 5-10 ggr.

Alife Everybody Hi Gula/Svarta Strl. 46 - 250 kr
Inte heller särskilt välanvända, kommer i låda med ett par gula skosnören

Köparen står för frakten!