I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: Projektor NEC VT676

Övrigt - Köp & Sälj

2008-01-09 13:46

Säljes: Projektor NEC VT676

Ja det är så att jag har en projektor till salu. Märke och modell är NEC VT676. Det som ingår med projektorn är sladd och kontroll. Det är ca 70% kvar av tiden på lampan.
Måste påstå att jag tycker att den är bra men är ej världens bästa inom teknisk kunnande. Just nu vill jag bara bli av med den pga ingen större nytta av den, mer en lyxighet och min ekonomi är inte den bästa för tillfället. Jag vet att när jag fick den så va priset på den på marknaden ca 17000. Vill gärna få iväg den för 6000. Vill gärna påpeka för att undvika missförstånd. Det är en present så den är ärlig men kvitto, kartong och vad mer som kan tillhöra finns ej förutom dom sakerna som jag har nämnt. Den finns i Linköping.

Jag har googlat lite info om den som ni kan läsa eller googla vidare själva om ni är intresserade av teknisk info, för kan nog ej besvara dess frågor tillräckligt bra. Annars fråga så kan ja försöka svara så gott ja kan. Om ja har råkat utelämna info så är det bara att hojta till.
Om du finner något intresse av att köpa den så kontakta helst genom PM och så ska ja svara så snabbt som möjligt.

NEC VT676 INFO