I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: Jackor,hoods,Tees

Övrigt - Köp & Sälj

   
Hangaround

2008-01-09 03:20

Säljes: Jackor,hoods,Tees

Säljer ut en liten del av min gaderob nu. Om någon vill köpa så skickas plagget till dig då jag fått in pengar på kontot. + Postförskott ingår då. Kan du mötas upp i Stockholm så går det givetvis bra.

Skriv här och sedan går vi igenom resten via PM.

SÅ HÄR HAR JAG MÅTTAT


We Jacka.
Skön tygjacka i brunt. Bröstfickor och med en huva man kan ta av. Man kan även dra åt den i midjan. Inneficka och med siden-foder.

Storlek: M
Längd:67 cm
Bredd:166 cm
Pris: 400 Kr


H&M trenchcoat
Snygg, svart trench från H&M. En knapp, den längst ner har ramlat av. Men det följer med en extra man lätt kan sy fast igen.

Storlek: M
Längd:66 cm
Bredd:148 cm
Pris: 300 Kr


Four Square jacka
Snygg snowboardjacka i grönt med brun kamoflage. Avtagbar huva, mp3-ficka, bröstfickor, luftfickor under armarna och man kan spänna den innuti (det gör man om man inte vill ha snö innanför, om man ramlar. Till exempel). Dragkedjan är sönder (BILD HÄR), så därför halverar jag priset.

Storlek: M
Längd:167 cm
Bredd:71 cm
Pris: 300 Kr


Adidas Jacka
Svart vårjacka. Med bröstficka och vanliga. Man kan vända den ut och in, och då är den silver, samt svart med silvriga ränder på ärmarna. Bara använt den 1 månad. Nypris 1299:-

Storlek: M
Längd:67 cm
Bredd:163 cm
Pris: 400 Kr


LRG Hood
Beige Roots People hood från LRG. Mycket detaljer och mockatyg i krage och på armbågar. Mockat har blivit lite slitet pga tvätt. Drar av 200 på priset pga det.

Storlek: L
Längd:71 cm
Bredd:159 cm
Tvätt: Kemtvätt pga mockatyget, annars går det lika bra i 30 om man är försiktig.
Pris: 450 Kr


Adidas hood
Grönfärgad oldschoolhood. You know...

Storlek: L
Längd:70 cm
Bredd:166 cm
Tvätt: 40 Grader
Pris: 200 Kr


Soul Land Tee
Använd endast ett få antal gånger. Svart och välldigt snygg passform. Blåa prickar samt ett blänkande svart tryck. Ser likadan ut på baksidan.

Storlek: L
Längd:68 cm
Bredd:79 cm
Tvätt: 40 Grader
Pris: 250 Kr


Neff Tee
Gärglad tee

Storlek: L
Längd:62 cm
Bredd:73 cm
Tvätt: 30 Grader
Pris: 150 Kr


LOT29 Tee