I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: blandad svensk hiphop vinyl (supersci, org12, casual brothers & mics of fury)

Övrigt - Köp & Sälj

   

2008-01-08 17:27

Säljes: blandad svensk hiphop vinyl (supersci, org12, casual brothers & mics of fury)

Superscientifiku - Aayeahwhatchasay 12" - 100 kr
Superscientifiku - How We Gonna Fail Now? EP 12" - 100 kr
Organism 12 - Vem som helst EP 12" - 200 kr
Casual Brothers - Customer's Choice EP 12" - 100 kr
Mics of Fury - Backtrack 12" - 100 kr
MBMA - Nu ännu drygare EP 12" - 150 kr

alla skivor och omslag är i mkt bra skick.


jag kan mötas i stockholm för affär eller skicka, men då står köparen för frakten.

lägg bud i tråden eller skicka meddelande till mig här på whoa.

Don't mind me. I wrote this rhyme lightly off a two or three Heines, and boy was they fine gee!

2008-01-21 16:07
MBMA - Nu ännu drygare EP 12" - SÅLD!
Don't mind me. I wrote this rhyme lightly off a two or three Heines, and boy was they fine gee!

2008-02-25 00:15
Löning imorgon! Kan sälja billigare i paket om nån är intresserad av fler än en skiva.
Don't mind me. I wrote this rhyme lightly off a two or three Heines, and boy was they fine gee!

2008-02-25 00:26
Tjing på "Vem som helst"! Synd att "Nu ännu drygare stack" :( Riktigt jävla synd...Skulle ha sålt min kropp till stora tyska män för att få den tolvan...
I tego arcana dei!

2008-02-26 09:15
Organism 12 - Vem som helst EP 12" - 200 kr - SÅLD!
Don't mind me. I wrote this rhyme lightly off a two or three Heines, and boy was they fine gee!

2008-02-26 09:17
Superscientifiku - Aayeahwhatchasay 12" - 100 kr
Superscientifiku - How We Gonna Fail Now? EP 12" - 100 kr
Casual Brothers - Customer's Choice EP 12" - 100 kr
Mics of Fury - Backtrack 12" - 100 kr

Alla för 300 kr + frakt
Don't mind me. I wrote this rhyme lightly off a two or three Heines, and boy was they fine gee!

2008-03-02 21:25
upp!
Don't mind me. I wrote this rhyme lightly off a two or three Heines, and boy was they fine gee!