Säljes: Svensk Hiphop Vinyl (& Gov Andys 1sta CD + Bad Azz CD) Bad Azz - Money Run CD 100krCasual Brothers - Costumers Choise (Part 2) EPDC & Dainja - Swedishish EP (feat. Form One, Leo, Glaciuz, Akrobatik, Sage Francis & L-Fudge)Governor Andy - De Torra Benens Dal CD (Lite Skadad Booklet)Highwon - Beats Rim & Gendish EP (Lite slitet omslag)Ison & Fille - Tillbaka Till Gatan EPLooptroop - Heads Or Tails EP (Bildomslag) 200krLooptroop - Ambush In The Night (Röd Version) 12" ("Stor" klisterlapp på omslaget och lite skadat omslag) 100krLooptroop - Long Arm Of The Law 12"Promoe - Yes Ayah/Stay 12" 100krPromoe - Prime Time/Chosen Few 12" 100krPromoe - Murder Murdoch 7" 50krRusty James & Aegiz - War Stories EPShip Of Fools - Check The Resume/Say What 12" (liten prislapp på omslaget, är nog svår att få bort utan att skada omslaget)Smuts & CO - Inferno 12"Timbuktu & Promoe - Naked Lunch 12" 200krPriser: 150kr/st om inte annat anges eller BudBud under utsatta priser ignoreras.Frakt: 50kr/order (undantaget om du bara köper Gov.Andy och/eller Bad Azz vilket blir 10kr)Vid köp av alla skivor: 1600kr (inklusive frakt)Betalning: I förskott till mitt bankkontoBonus: Köp 3 eller fler skivor och få ett ex av Mr. Gillis Reggaepropaganda vol. 2 eller TTA - Holiday eller Scoob Rock - Falling Star: The EP (alla är CD) på köpet, välj en, först till kvarn.Skick på skivorna: alla skall vara i utmärkt skick, om inte återgår viss del av priset (förutom vid de skador som står med i listningen). om du vill kan jag testa den skiva du är intresserad av att köpa extra innan.Hur skickas skivorna: Vinyl skivorna kommer att skickas i lika dana förpackningar som affärer (så som tex Blenda) skickar i. C skickas i vaderat kuvärt. 7" skickas välpaketerad på lämpligt sätt för att undvika skada.Skivorna finns i Falun. Kan skickas.Byte är möjligt, ge förslag (då mot annat ovanligt i ungefär samma prisklass (eller flera mot en) vid byte står vadera part för frakten av det den skickar om inte annat kommer överäns om.Skador eller förlust av skivor som uppkommer i postens hantering av skivorna tar jag inget ansvar för. Kan skicka med rekomenderat brev om köparen står för merkostnaden (får kolla upp vad den är men ligger på ca: 50 kr), om du köper allt så skickar jag det rekomenderat om du vill (då står jag för kostnaden)
Om du kan tänka dig att gå ner i pris så är jag intresserad av att köpa en del...