I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: Svensk Hiphop Vinyl (& Gov Andys 1sta CD + Bad Azz CD)

Övrigt - Köp & Sälj

   

2007-11-22 16:40

Säljes: Svensk Hiphop Vinyl (& Gov Andys 1sta CD + Bad Azz CD)

Bad Azz - Money Run CD 100kr
Casual Brothers - Costumers Choise (Part 2) EP
DC & Dainja - Swedishish EP (feat. Form One, Leo, Glaciuz, Akrobatik, Sage Francis & L-Fudge)
Governor Andy - De Torra Benens Dal CD (Lite Skadad Booklet)
Highwon - Beats Rim & Gendish EP (Lite slitet omslag)
Ison & Fille - Tillbaka Till Gatan EP
Looptroop - Heads Or Tails EP (Bildomslag) 200kr
Looptroop - Ambush In The Night (Röd Version) 12" ("Stor" klisterlapp på omslaget och lite skadat omslag) 100kr
Looptroop - Long Arm Of The Law 12"
Promoe - Yes Ayah/Stay 12" 100kr
Promoe - Prime Time/Chosen Few 12" 100kr
Promoe - Murder Murdoch 7" 50kr
Rusty James & Aegiz - War Stories EP
Ship Of Fools - Check The Resume/Say What 12" (liten prislapp på omslaget, är nog svår att få bort utan att skada omslaget)
Smuts & CO - Inferno 12"
Timbuktu & Promoe - Naked Lunch 12" 200kr


Priser: 150kr/st om inte annat anges eller Bud
Bud under utsatta priser ignoreras.
Frakt: 50kr/order (undantaget om du bara köper Gov.Andy och/eller Bad Azz vilket blir 10kr)
Vid köp av alla skivor: 1600kr (inklusive frakt)
Betalning: I förskott till mitt bankkonto
Bonus: Köp 3 eller fler skivor och få ett ex av Mr. Gillis Reggaepropaganda vol. 2 eller TTA - Holiday eller Scoob Rock - Falling Star: The EP (alla är CD) på köpet, välj en, först till kvarn.
Skick på skivorna: alla skall vara i utmärkt skick, om inte återgår viss del av priset (förutom vid de skador som står med i listningen). om du vill kan jag testa den skiva du är intresserad av att köpa extra innan.
Hur skickas skivorna: Vinyl skivorna kommer att skickas i lika dana förpackningar som affärer (så som tex Blenda) skickar i. C skickas i vaderat kuvärt. 7" skickas välpaketerad på lämpligt sätt för att undvika skada.

Skivorna finns i Falun. Kan skickas.

Byte är möjligt, ge förslag (då mot annat ovanligt i ungefär samma prisklass (eller flera mot en) vid byte står vadera part för frakten av det den skickar om inte annat kommer överäns om.

Skador eller förlust av skivor som uppkommer i postens hantering av skivorna tar jag inget ansvar för. Kan skicka med rekomenderat brev om köparen står för merkostnaden (får kolla upp vad den är men ligger på ca: 50 kr), om du köper allt så skickar jag det rekomenderat om du vill (då står jag för kostnaden)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.