Sökes: Någon som behöver en rumskamrat i STHLM?
Hej. Emil heter jag och jag pluggar filmvetenskap ute på gärdet. Jag har bott i Stockholm i ett par månader nu och jag börjar dels bli oerhört trött av att bo så extremt långt ifrån stan (bromsten) men jag börjar även bli aningen sällskapssjuk. Min nuvarande lägenhet är egentligen kanon och jag trivs hur bra som helst i den, men jag behöver förändring och framförallt komma innanför tullarna. Söder, Vasastan, Odenplan, tja, vad som helst bara det är hyfsat centralt.
Jag är sjukt trevlig och gillar följande saker. Foto, Biljard, Möllan, Film, Woody Allen, Sydamerika, Fotboll, Whiskey/cola, Interpol, Mac, Sol, Kaffe, The Office, Vinyl, Kebab, Rocky, Mixtapes, Las Palmas och en del mer.
Det ultimata för mig vore om någon trevlig själ på Whoa behövde en roomie! Jag har en månads uppsägningstid på den här lägenheten så framförallt söker jag en lösning från januari. Jag betalar en überhög hyra just nu så det kan bara bli bättre.
Skicka ett meddelande så kan vi snackas vid!
Fridens,
Emil
And they all want to love the cause 'Cause they all need to be the cause They all want to fuck the cause
|