I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Värdekoll: Motorola E1000

Övrigt - Köp & Sälj

   

2007-10-27 23:38

Värdekoll: Motorola E1000

Jo jag har fått tillbaka min gamle Motorola mobil från lagningen och nu ska den tydligen fungera prima. Dock är det så att jag inte använder den och har inte gjort det på nästan 1 år då den är bunden till 3. Vilken dag som helst nu så går bindningstiden ut och då ringer jag och säger upp mitt abbonemang och behöver inte betala nå mer för skiten. Fick den alltså av 3 om jag tog deras abonemang för ungefär 2 år sedan.

Frågan är då om det finns något som helst värde i den? Går det att få nån hundring eller kan jag lika gärna kasta den direkt? Bud går att lägga om ni vill men jag vill hinna säga upp allt innan jag isåfall säljer den...

Skicket på den är inte det bästa men den funkar o jag ska ha alla lådor och grejer kvar i förrådet.

Worship Nothing Studios :Inspelning, mixning, mastring, design, musikvideos m.m: http://www.wnstudios.se