Studio säljes i ny skick(Garantier finns på allt)
Tja säljer mina knappt använda studio prylar till ett paket pris eller så kan man köpa allt separat till ett pris vi kommer överens om. Allt som det står har garantier o kviton på som jag skickar med eller ni får om ni hämtar sakerna. Sakerna håller sjukt högkvalite till dig som vill ha en studio hemma för bra inspelingsljud och producktions möjligheter. Har kanpt använt sakerna har vart i sina respektive lådor så allt är som nytt. Ljudkort:2995:-(Garanti finns i 4månader)Focusrite SaffireLE Bild Monitorer:2995:-(Garanti finns i 5månader)Tapco S5 Bild Mikrofon:1495:(Garanti finns i 6månader)ADK VIENNA Bild Hörlurar(slutna):995:-Beyerdynamic DT250 Bild Midi Keybord:M-AUDIO Radium49 Bild Nytt har allt gått på runt 11.000:- men jag säljer allt för 8.000kr vid snabb affär eller så kan vi komma fram till något. Sen har jag ett nytt micstativ som kostade mig 550:- som jag köptes för 1vecka sen som är av märket k&m,har micpuffskyd kablar till alla sakerna så man kan koppla ihop allt,kablarna håller högkvalite allt är guldplaterat. Sen den som köpper allt i paket pris skickar jag med en compressor,ultra gain av märket behringer. Hör av er om ni är intreserade....
W E S T - C O A ST - F A M I L Y
komigen någon måsste ju va sugen på studio möjlighet½!!!!!!
Twinky_boy Okay nej micen är bortlovad till någon annan om jag inte får sålt allt i paket pris men du kan ju alltid gå till musikborsen här i gbg o handla sånt mic stativ det va där jag köpte mitt föra onsdagen. sen köpa dig en sån mic din kompis köpte över nätet. Sen att pruta så tycker jag bara känns tråkigt visst om det va saker som hade flera år på nacken men dom här sakerna är nästa oanvända och sina orginal förpakningar och dom ny lukt hehehe så då tycker jag det här är en väldigt bra affär för en studi.
sa du att micken va bortlovad?
aa exakt om jag inte får sålt allt i paket pris... Finns lite folk som ska kolla på den idag,så vi får se men om någon är säker att dom vill ha den i paket pris är det bara höra av sig pz
UPPPPPP Någon intressssserad ??
Jag bjuder 2500... Nej jag skämtar inte. Jag har bara inte 8000!
http://myspace.com/BoodaBlezzin
hur mkt ska du ha för midi keyboard och monitorerna tillsammans?
är monitorerna aktiva?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Mikrofonen är fet.
work some magic
Chaplyn
Om någon är intresserad av allt så kan man ju alltid snacka om prisset.. _ai A monitorerna är aktiva,men vill helst sälja allt samtidigt men om det inte blir så om några dagar börjar jag sälja allt st... Så ha koll på tråden ... Komigen det måste va någon som fått lön som vill ha en studiooooo för fuck saicke
UPPPP
Allt sälj separat nu som det är någon intresserad av något hör av er pz allt kommer gå bort billigt pzzz
ADK vienna spikar jag! Finns kvar?
Oh You Mad Cuz I'm Stylin On You?
Micen finns kvar,du får den för 1000kr den är som ny du står för frakten ..
Varför säljer du allting om du nyligen köpt dem? Vad vill du ha för monitorerna?
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
För att inte har någon nytta av det längre inspirationen är borta o det känns som den aldrig kommer tillbaka, och om den skulle komma back är det inte för att ha såna här grejer liggandes bättre att folk kan köpa dom o ha mer nytta av dom ...Därför säljer jag dom
Komigen någon måste va lite små sugen fan ...
e sugen inge kash.. kan väl lägga tusen på korte
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
2500 ska jag för det ---
hmmm, inte spec realistiska priser med tanke på ditt utbud
Men man kan alltid snacka om priser,o komma med förslag men 1000kr är ju ett skambud kostar ju tre nytt,och kan säga att det är så gott som nytt för inte ens använt det mkt,,,
Uppp!!!!!!
Nu är monitorerna borta och midikeybordet så resten kvar komigen whoaaa ... UPPP
lägg upp dina grejer på vendolin.se... där får du fler och bättre svar... jag hade varit intresserad av nån enstaka grej men iom att grejerna är i gbg så låter jag det va
Schyssta grejer! Kan rekomendera hörlurarna, använder såna själv. Riktigt bra.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Allt kan skickas om man kommer överns hur man ska göra med frakten.
TheRealMagic rekomenderas STARKT! Betalade igår vid 3 tiden och hade hörlurarna i brevlådan 24 timmar senare, kunde inte ha gått smidigare än det gjorde så passa på!
Worship Nothing Studios :Inspelning, mixning, mastring, design, musikvideos m.m:
http://www.wnstudios.se